بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره پرسپولیس قربانی بی دقتی مهاجمین ؛ او می تواند برترین پاسور ملی باشد! + عکس

مهدی ترابی در بازی مقابل کنیا ثابت کرد می تواند برترین پاسور تیم ملی باشد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۳۰

مهدی ترابی به عنوان یار تعویضی در بازی تیم ملی ایران مقابل کنیا عملکرد موفقی داشت و موقعیت های جدی خلق کرد اما مهاجمین نتوانستند به خوبی از پاس های او استفاده کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی پس از اینکه نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه را به خاطر سرما خوردگی از دست داد، در مسابقه دوستانه امشب برابر کنیا به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد که ورودش به زمین با شکل هجومی بهتر برای تیم ملی ایران و حملات بیشتر روی دروازه حریف آفریقایی همراه بود.

مهدی ترابی که فصل موفقی در پرسپولیس سپری می‌کند، از شروع نیمه دوم دیدار مقابل کنیا جای علیرضا جهانبخش را در پُست وینگر گرفت که با نفوذهای خود بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و در کنار گرفتن خطا، موقعیت‌سازی هم می‌کرد و سعی داشت تیم ملی ایران را در این دیدار به گل برساند.

ستاره پرسپولیس در کنار حرکات سریع و تکنیکی خود، سه بار در محوطه جریمه کنیا موقعیت‌سازی کرد که بی‌دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر کاری کرد تا فرصت‌های ایران از دست برود و پاس گل برای مهدی ترابی در این بازی دوستانه ثبت نشود.

ترابی پس از یک هفته استراحت، در بازگشت به میادین نشان داد هنوز آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و با سه جلسه تمرین فشرده، آماده درخشش برای تیم ملی شده و می‌تواند در بازی آینده لیگ برتر مقابل مس رفسنجان هم برای پرسپولیس به میدان برود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *