بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی ایرانی الاصل نوراللهی و قایدی را از مصاف با سرمربی استقلالی محروم کرد + سند

نیمکت نشینی احمد نوراللهی و مهدی قایدی در بازی فولاد و شباب الاهلی با تصمیم مهدی علی ایرانی الاصل

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱:۰۰
شباب الاهلی - الغرافه ؛ احمد نوراللهی در زمین، مهدی قایدی روی سکو

در بازی فولاد ایران و شباب الاهلی با تصمیم مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل تیم اماراتی احمد نوراللهی و مهدی قایدی نیمکت نشین هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از تکذیب شایعه کنار گذاشته شدن مهدی قایدی و احمد نوراللهی ، این دو بازیکن امشب هم در لیست بازی تیم شان مقابل فولاد و شاگردان جواد نکونام استقلالی حضور ندارند.

شباب الاهلی و فولاد امشب برای تعیین صدرنشین گروه سوم باهم دیدار می‌کنند و نماینده ایران برای رسیدن به این هدف تنها نیاز به یک مساوی دارد.

نماینده امارات امشب در حالی برای گرفتن صدر از فولاد تلاش خواهد کرد که جای خالی دو ستاره ایرانی‌اش در لیست بازی به‌چشم می‌آید.

مهدی قایدی و احمد نوراللهی که در این مدت خیلی کم برای تیم‌شان به میدان رفته‌اند، با نظر مهدی علی ایرانی الاصل در بازی پایانی دور گروهی حتی جایی در بین ذخیره‌های شباب الاهلی هم ندارند و بازی را از روی سکوها تماشا می کنند.

شرایط فعلی دو بازیکن ایرانی باعث به‌وجود آمدن شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن آنها از شباب الاهلی شده بود ولی انتشار تمرینات پیش از بازی با فولاد با حضور قایدی و نوراللهی به این شایعات خاتمه داد. با این وجود اما مهدی علی در مقطع فعلی همچنان به دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس اعتقاد ندارد.

نیمکت نشینی احمد نوراللهی و مهدی قایدی در بازی فولاد و شباب الاهلی با تصمیم مهدی علی ایرانی الاصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *