بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل این ستاره ها را می خواهد ؛ لیست سرمربی آلمانی به سران بایرن مونیخ

مندی، کواچیچ و کیه زا در لیست خرید توخل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲
بایرن مونیخ ؛ توخل مندی، کواچیچ و کیه زا را می خواهد

سرمربی جدید بایرن مونیخ برای تقویت تیم در تابستان خواستار جذب سه بازیکن شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کالچیو میرکاتو، بایرن مونیخ در تصمیمی غیر منتظره و عجیب قرارداد یولیان ناگلزمن را فسخ کرد و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

توخل تجربه بالایی در بوندسلیگا دارد و در پاری سن ژرمن و چلسی هم مربیگری کرده است و به همین دلیل یک مربی نام آشنا در فوتبال جهان به شمار می آید.

توخل تفکرات خاص خود را دارد و طبیعی است که برای کسب نتایج بهتر با بایرن مونیخ خواستار تغییر و تحولاتی در تیمش باشد هر چند که بایرن یکی از آماده ترین و پر مهره ترین تیم های حال حاضر فوتبال جهان است.

توخل نام سه بازیکن را در فهرست خود برای تقویت بایرن مونیخ قرار داده است. او در خط دروازه ، خط میانی و خط حمله خواستار تزریق خون تازه به بایرن شده است.

طبق اعلام کالچیو میرکاتو سرمربی جدید بایرن مونیخ از وضعیت تیم در خط دروازه راضی نیست و براین باور است که یان سومر گزینه خوبی برای جایگزینی مانوئل نویر نیست و به همین خاطر خواستار جذب ادواردو مندی سنگربان سنگالی چلسی شده است که سابقه کار کردن او با او در آبی پوشان لندنی را دارد.

گزینه توخل برای تقویت خط میانی بایرن متئو کواچیچ هافبک کروات چلسی است که توخل در آبی پوشان لندنی هم کاملا به او اعتقاد و اطمینان داشت. سرمربی جدید بایرن مونیخ براین باور است که کواچیچ مکمل بسیار خوبی برای گورتسکا و کیمیش در میانه میدان بایرن است.

و اما گزینه مورد علاقه سرمربی باتجربه بایرنی ها برای تقویت خط حمله فدریکو کیه زا ستاره یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

کالچیو میرکاتو نوشت:

بایرن مونیخ کار راحتی برای جذب کیه زا نخواهد داشت چرا که او بازیکنی کلیدی در یوونتوس به شمار می آید اما مشکل مالی بیانکونری ها باعث شده است تا کیه زا به درهای خروجی باشگاه نزدیک و بایرن به جذب او امیدوار شود.

کیه زا از بازیکنانی است که در دو فصل اخیر در فهرست بایرن مونیخ قرار داشته است با این حال یوونتوس اصرار به حفظ این بازیکن داشته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *