بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زمان قسط جدید رادو و پرسپولیس

زمان پرداخت قسط دوم مطالبات بوژیدار رادوشوویچ مشخص شد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷
بوژیدار رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس باید به زودی قسط دوم مطالبات رادوشوویچ را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مطالبات این دروازه‌بان محکوم شد اما با پیگیری مسوولان باشگاه، و مذاکرات طرفین، قرمزها توانستند پرداخت مطالبات را قسطی کنند و حتی بخشی از این طلب را از دروازه‌بان کروات تخفیف بگیرند.

در حالی که طبق توافق بین مدیران پرسپولیس و وکیل رادوشوویچ در سوییس باید مطالبات این دروازه‌بان کروات در چهار قسط 2 ماهه و به ارزش 850 هزار یورو پرداخت شود، حال پس از پرداخت قسط اول این بازیکن در موعد مقرر باید مدیران پرسپولیس در کمتر از 20 روز دیگر قسط دوم مطالبات رادو را پرداخت کنند.

پیش از این باشگاه پرسپولیس از طریق یک صرافی در لندن توانست 250هزار یورو را برای پرداخت قسط اول منتقل کند و درحالی‌که این عملیات دشواری به نظر می‌رسید اما در موعد مقرر پول در حساب دروازه‌بان کروات نشست و به نظر می‌رسد در پرداخت قسط دوم نیز باشگاه پرسپولیس همین مسیر را طی کند.

با توجه به بندی که در توافق طرفین وجود دارد، در صورت دیرکرد، باشگاه پرسپولیس 200هزار یورو جریمه خواهد شد تا مجموع مطالبات از 850هزار یورو به بیش از یک‌میلیون دلار افزایش یابد.

باید منتظر ماند و دید رضا درویش و همکارانش که این روزها در باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند قادر خواهند بود در موعد مقرر قسط دوم مطالبات رادو را پرداخت کنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *