بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ امیر قلعه نویی در نقش فردین + سند

بازدید و گفتگوی بازیکنان تیم ملی فوتبال با کودکان و نوجوانان در دو مرکز خیریه

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰


ملی‌پوشان فوتبال کشورمان روز ششم فروردین در اقدامی پسندیده با حضور در دو خیریه، با کودکان و نوجوانان این مراکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه ششم فروردین‌ماه با حضور در دو مرکز خیریه با کودکان و نوجوانان حاضر در این مراکز دیدار کردند و روز متفاوتی را پشت‌سر گذاشتند. همچنین فرشته کریمی کاپیتان تیم ملی فوتسال نیز در مرکز خیریه دوم حاضر شد.

در این دیدارها سرمربی تیم ملی در سخنانی از این کودکان خواست با حمایت معنوی از تیم ملی، بازیکنان تیم را در راه رسیدن به موفقیت و ایجاد شادی کمک و یاری کنند.

بچه‌های حاضر در یکی از این مراکز به‌محض اطلاع از حضور ملی‌پوشان، تصاویری از بازیکنان محبوب خود نقاشی و این عکس‌ها را به بازیکنان اهدا کردند. جالب اینکه تصاویر بازیکنان نیز بر روی دیوارهای این مرکز نصب شده بود.

این اقدام پسندیده ستارگان تیم ملی فوتبال ایران تحسین کاربران فضای مجازی را به همراه داشت . در این بین برخی از کاربران با ستایش از این حرکت امیر قلعه نویی و شاگردانش معتقد بودند سرمربی تیم ملی با این حرکت یاد و خاطره فردین ، ستاره سابق سینمای ایران را در دل ها زنده کرده است .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *