بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت کامل سرمربی پیشین تیم ملی از قلعه نویی

مهاجرانی : قلعه‌نویی نباید احساس تنهایی کند و باید همه به او کمک کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۷
مهاجرانی : قلعه‌نویی نباید احساس تنهایی کند و باید همه به او کمک کنیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت، نباید با یک بازی و اردوی کوتاه مدت از امیر قلعه‌نویی انتظار معجزه داشته باشیم و می‌بایست از این مربی حمایت کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حشمت مهاجرانی درباره تساوی یک – یک تیم فوتبال ایران مقابل روسیه در اولین تجربه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت:

خیلی زود است در مورد مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی قضاوت کنیم. تا چه زمانی می‌توانیم مربی خارجی بیاوریم؟ قلعه‌نویی به زیر و بم فوتبال ما آشناست و به خوبی روحیات بازیکنان را می‌شناسد؛ همین تجربه هم به او در تیم ملی کمک می‌کند. با یک بازی و اردوی کوتاه مدت از امیر قلعه‌نویی معجزه نمی‌خواهیم. او خودش هم معتقد است که نباید مثل گذشته بازیکن ایرانی را در یک چارچوب حبس کنیم؛‌ بازیکن با احساس مسئولیت باید بتواند در دفاع و حمله شرکت کند.

وی ادامه داد:

از لحاظ بازیکن ما غنی هستیم و تنها نیاز به اردوی و بازی تدارکاتی برای هماهنگی داریم. در بازی با روسیه هم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و تا پشت محوطه خوب پیش می‌رفتیم، اما تمام‌کننده نداشتیم. به طور کلی ما در خط میانی بازیکنانی داریم که می‌توانند برای هر خط دفاعی مشکل ایجاد کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتقادات برخی از اهالی فوتبال نسبت به انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه منتقدان معتقدند او 10 سال است جامی در فوتبال ایران به دست نیاورده است،‌ گفت:

ما می‌توانیم بهانه بیاوریم و بگوییم قلعه‌نویی در 10 سال اخیر جامی به دست نیاورده است، اما این موضوع دلیلی برای انتقاد نمی‌شود.

مهاجرانی افزود:

باید تیم ملی را تقویت و کمک کنیم. موفقیت قلعه‌نویی دری باز خواهد کرد به روی همه مربیان ایرانی؛ در غیر اینصورت و در صورت ناکامی او فدراسیون سراغ مربیان خارجی خواهد رفت. درست است روسیه تیمی نبود که مشکلی برای ما ایجاد کند و از آنها توقع بیشتری داشتیم، اما به امیر هم باید فرصت بدهیم و در قدم اول جبهه‌گیری نکنیم. قلعه‌نویی نباید احساس تنهایی کند و باید همه به او کمک کنیم.

وی درباره غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی و انتشار تصاویری از او در حال بازی والیبال گفت:

سردار آزمون هم حتماً از کادر فنی اجازه گرفته است. اینکه یک عکس منتشر شده است دلیل بر عدم علاقه او به تیم ملی نیست. باید خوش‌بین و امیدوار به آینده باشیم؛ ما اگر برنامه درستی داشته باشیم می‌توانیم در جام ملت‌ها با قلعه‌نویی موفق شویم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *