بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینجا همه چیز به نام مسی است حتی کمپ تیم ملی! + عکس

تغییر نام کمپ تمرینی تیم ملی آرژانتین به لیونل مسی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۵

کمپ تمرینی تیم ملی آرژانتین که در سال 2014 به نام خولیو گروندونا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین، افتتاح شده بود به مناسبت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 به لیونل مسی تغییر نام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمپ تیم‌های ملی آرژانتین در سال 2014 به نام خولیو گروندونا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین، افتتاح شد ولی امروز به لیونل مسی تغییر نام داد.

در مراسمی که امروز با حضور ملی‌پوشان آرژانتینی و کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، برگزار شد، ضمن ادای احترام به گروندونا، نام کمپ به لیونل مسی تغییر پیدا کرد.

در سال 2014 و دو ماه پس از مرگ رئیس سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین، کمپ ورزشی تیم‌های ملی آرژانتین به عنوان ادای احترام، خولیو گروندونا نامگذاری شد.

 لوئیس سگورا که در آن زمان جانشین گروندونا در صندلی ریاست شده بود، گفته بود:

«این کمپی که می‌بینید کار ساختش تمام شده، تمام مسئولیتش بر عهده گروندونا بود و شما نمی‌دانید او با چه مرارت و چه بودجه‌ای توانست کار ساخت این کمپ را به مرحله نهایی برساند.»

لئو مسی در مراسم امروز صحبت کرد و گفت:

«از همه شما متشکرم و این حرکت به من حس فوق‌العاده‌ای داد. 20 سال پیش برای اولین بار به اینجا آمدم و انرژی خاصی از آن گرفتم. حالا اینجا به نام من شده است و از این بابت خیلی خوشحالم. این یک قدردانی بسیار ویژه برای من است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *