بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره رئال مادرید به اشتباهش اعتراف کرد ؛ حتی به خانواده ام ظلم کردم!

فان نیستلروی : بزرگترین اشتباه زندگی ام ترک رئال مادرید بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۳

رود فان نیستلروی اسطوره هلندی باشگاه های رئال مادرید پس از سال ها به اشتباه خود یعنی ترک این تیم اعتراف کرد و مدعی شد با این کار حتی به خانواده اش نیز ظلم کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رود فان نیستلروی در پی اس وی آیندهوون خود را به فوتبال دنیا معرفی کرد و در منچستریونایتد به اوج رسید. او در سال 2006 به رئال مادرید پیوست و در همان اولین فصل حضورش با این تیم فاتح لالیگا شد و عنوان آقای گلی را نیز کسب کرد. او در سال 2009 رئال را به مقصد هامبورگ ترک کرد در حالی که با این تیم دو لالیگا و دو سوپرجام اسپانیا را برده بود.

او که اکنون مربی آیندهوون است، ترک رئال را اشتباه بزرگ خود می‌داند:

«مانوئل پیگرینی مربی ما شده بود و رئال هم رونالدو، کاکا و کریم بنزما را جذب کرد. دیگر جایی برای من در ترکیب اصلی نبود و من هم این را قبول کردم و به هامبورگ پیوستم چون می‌خواستم در جام جهانی 2010 بهترین فرم را داشته باشم. الان که به عقب نگاه می‌کنم، می‌گویم که تصمیمم بزرگ‌ترین اشتباه ممکن بود و هرگز نباید رئال را ترک می‌کردم. حتی به خانواده‌ام که با شهر مادرید کاملا خودشان را وفق داده بودند نیز ظلم کردم.»

فان نیستلروی در مورد بهترین مربی دوران فوتبالش گفت:

«با اختلاف سر الکس فرگوسن. من پنج سال در یونایتد بازیکن او بودم و دیگر در دوران فوتبالم برای هیچ مربی دیگری پنج سال بازی نکردم. به میراث او در منچستریونایتد نگاه کنید؛ با اختلاف او بهترین است.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *