بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری AZ از اخراج ناگلزمان توسط بایرن!

اخراج جنجالی یولیان ناگلزمان از بایرن با فشارهای کان و صالح حمیدزیچ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
یولیان ناگلزمان

مدیران بایرن مونیخ در تصمیمی ناگهانی یولیان ناگلزمان را از سمت سرمربیگری برکنار کردند و امروز توماس توخل را به عنوان جایگزین او برگزیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصمیم ناگهانی کان و حمیدزیچ در اخراج یولیان ناگلزمان حتی در تصورات مدیری چون هوینس هم نمی‌گنجید.

به گزارش پارس فوتبال، مدیران بایرن مونیخ در تصمیمی ناگهانی یولیان ناگلزمان را از سمت سرمربیگری برکنار کردند و امروز توماس توخل را به عنوان جایگزین او برگزیدند.

حالا AZ در مطلبی جالب به پیش‌بینی چند هفته قبل اولی هوینس از این اتفاق پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛

اولی هوینس با ذوق به مبل قرمز در گالا AZ تکیه داد، لبخند از خود راضی و شیطنت آمیزش را روی لب انداخت و گفت:

اگر همه چیز آنطور که من فکر می‌کنم پیش برود، کمتر از هشت هفته دیگر در مورد توانایی‌های ناگلزمن در باشگاه تردیدی نخواهد بود!

آن روز 6 مارس بود. اکنون، دو هفته بعد، همه چیز متفاوت از آنچه هوینس تصور می کرد رقم خورد: یولیان ناگلزمن، مربی تیم، اخراج شد و به زودی تنها به یک پاورقی در تاریخ بایرن تبدیل خواهد شد. تا چند هفته دیگر، نام ناگلزمن دیگر در آسمان بایرن مطرح نخواهد شد اگر و فقط اگر پروژه توماس توخل پس از پروژه یولیان با موفقیت پیش برود.

* رییس‌ها شوخی ندارند

آنچه که این اخراج نشان می‌دهد این است که حسن صالح حمیدزیچ و الیور کان، سران بایرن چقدر سرسخت عمل می‌کنند و به واقع در این باشگاه حکومت می‌کنند. صالح حمیدزیچ که ناگلزمن را آورده و همیشه حمایتش کرده، آماده بود فوراً بازگشت به عقب را انجام دهد به خصوص وقتی به نظر او این مربی دیگر ارزش پافشاری نداشت.

کان نیز به اندازه کافی در سمینارهای مدیریت شرکت کرده است تا به راحتی درستی تصمیمش را درک کند. حالا او اولین مربی خود را اخراج کرده است. بیخود نیست که کان جانشین کارل هاینز رومنیگه، ملقب به قاتل کاله، به عنوان مدیرعامل در باشگاه حاضر است. در هر صورت، برای درک بهتر از سرسختی کان و حمیدزیچ بهتر است از نقل قول ناگلزمان در خصوص این زوج استفاده کنیم که می‌گفت دو رئیس یک گروه اهل مماشات نیستند.

* پروژه با توخل محکوم به موفقیت است

صالح حمیدزیچ و کان اکنون با توخل پیوند خورده اند. مثلثی تعیین‌کننده که پس از اخراج ناگلزمن محکوم به موفقیت هستند. توخل یک روباه تاکتیکی است، اما با وسواسی که در جزئیات و فلسفه تغذیه دارد، می‌تواند سلول‌های مغز، احساسات و اعصاب همه را تحت فشار بگذارد و معمولا بازیکنان به ندرت در بیشتر از یک باشگاه با او دوام آورده‌اند. بایرن قبلاً نیز در سال 2018 با توخل تماس‌هایی داشت اما به نتیجه نرسیده بود.

آیا قرارداد با توخل به یک شادی دیرهنگام در انتهای فصل منجر خواهد شد؟ یا باید چند هفته دیگر در مورد اخراج ناگلزمان بحث شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *