بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین پیشکسوت فوتبال ایران به مربیان تیم ملی

ابراهیم قاسم‌ پور : باید افراد قوی‌ تری کنار تیم ملی فوتبال ایران باشند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۰
ابراهیم قاسم‌ پور پیشکسوت فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

ابراهیم قاسم‌ پور پیشکسوت فوتبال ایران گفت : همه جای دنیا عرف است که دستیار اول هر مربی باید قوی‌ تر از خودش باشد، دستیاران باید از قدرت تصمیم‌گیری، هوش و دانش بالایی برخوردار باشند و معتقدم باید افراد قوی‌ تری کنار تیم ملی باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم قاسم‌ پور پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی یک – یک ایران مقابل روسیه در اولین حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت:

خیلی زود است که قضاوت کنیم. این بازی‌ها می‌تواند به قلعه‌نویی کمک کند تا نفرات جدیدی که مدنظر دارد را به ترکیب اضافه و کسانی را که نمی‌خواهد از لیست خارج کند. او در این دیدارها می‌تواند تغییر و تحولاتش را ایجاد کند و ترکیبش را بشناسد.

وی ادامه داد:

معمولاً در سال‌های اخیر با تیم‌هایی مثل روسیه و کنیا بازی کرده‌ایم؛ حالا نمی‌دانم یا نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم. به هر حال با این بضاعت نمی‌توان کار زیادی انجام داد.

کارشنال فوتبال کشورمان در واکنش به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی و انتشار تصاویری از او در کنار اسبش و در حال والیبال بازی کردن تصریح کرد:

نمی توانم نظری بدهم، شاید غیبت آزمون دلیل خاصی داشته است. در جریان کامل موضوع نیستم و شاید هم او تمایلی به حضور در تیم ملی نداشته است. اگر قرار باشد تیم ملی بر پایه یک بازیکن باشد دیگر تیم ملی نیست! خوشبختانه همه بازیکنان تیم ایران نزدیک به هم هستند. شاید بهترین و بدترین بازیکن‌مان 5 درصد اختلاف داشته باشند. در هر پست چند بازیکن خوب داریم.

قاسم‌ پور در خصوص دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی گفت:

همه جای دنیا عرف است که دستیار اول هر مربی باید قوی‌تر از خودش باشد. دستیاران باید از قدرت تصمیم‌گیری، هوش و دانش بالایی برخوردار باشند. خیلی نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم و شاید به برخی از آقایان بر بخورد، اما معتقدم باید افراد قوی‌تری کنار تیم ملی باشند. درست است سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی است اما باید تمام کادرفنی به‌عنوان یک گروه کنار هم کار کنند.

وی در مورد اولین لیست اعلامی قلعه‌نویی برای تیم ملی تصریح کرد:

هر کسی سرمربی تیم ملی باشد یکسری موافق و مخالف دارد. مربیگری سلیقه‌ای است و نمی‌توانید ایرادی بگیرید. من یا کی‌روش هم باشیم فرقی ندارد، هر لیستی اعلام شود انتقاداتی به آن خواهد شد. قطعاً سلیقه من و قلعه‌نویی متفاوت است ولی سرمربی تصمیم نهایی را می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *