بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل اول پرتغال برای کانسلو ؛ رونالدو هتریک نکرد! + عکس

گل اول پرتغال به نام کانسلو علیرغم شادی کریستیانو رونالدو

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۷

پرتغال شب گذشته مقابل لیختن اشتاین فقط 8 دقیقه برای به ثمر رساندن گل اول نیاز داشت که علیرغم شادی کریستیانو رونالدو روی گل اول ، این گل به نام ژوائو کانسلو ثبت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرتغال شب گذشته در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2024 مقابل لیختن اشتاین قرار گرفت و تنها 8 دقیقه زمان نیاز داشت تا به گل برسد.

روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه لیختن اشتاین بود که ارسال پالینیا بعد از دفع ناقص مدافعان میهمان پشت محوطه جریمه به ژوائو کانسلو رسید و او هم یک شوت محکم سرضرب را روانه دروازه حریف کرد که با اشتباه دروازه‌بان تبدیل به گل اول پرتغال در این بازی شد.

اما بلافاصله بعد از ورود توپ به دروازه‌، کریس رونالدو که در مقابل دروازه‌بان حریف قرار داشت، طوری به شادی پرداخت که به نظر رسید او در بین راه تاثیر قابل توجهی روی توپ گذاشته است و گل باید به نام او ثبت شود.

البته در تصاویر آهسته مشخص شد که این یکی از مدافعان لیختن اشتاین بود که کمی باعث منحرف شدن توپ شد و توپ بعد از سایشی مختصر به پای رونالدو، در نهایت از دست‌های دروازه‌بان هم لغزید و وارد دروازه شد. به این ترتیب با توجه به اینکه ضربه کانسلو رو به دروازه زده شده بود و تاثیری که در بین راه روی آن گذاشته شده بود، چندان قابل توجه نبود، گل به نام خود این بازیکن ثبت شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *