بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی و رسیدن به یک رکورد ویژه + جزئیات

لیونل مسی به رکورد 800 گل در دوران حرفه ای خود رسید

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۷
لیونل مسی به رکورد 800 گل در دوران حرفه ای خود رسید

در یک بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین و پاناما از ساعت 3 بامداد جمعه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یک بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین و پاناما از ساعت 3 بامداد جمعه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد در این بازی لیونل مسی موفق شد از روی ضربه ایستگاهی یکی از گل های تیم ملی آرژانتین را به شکلی دیدنی به ثمر برساند. لیونل مسی اکنون اولین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر انجام می داد و عملکرد بسیار خوبی داشت و خوش درخشید.

گلی که لیونل مسی مقابل تیم ملی پاناما به ثمر رساند، هشتصدمین گل دوران حرفه ای او بود. از سوی دیگر لیونل مسی با این گل به تعداد 99 گل ملی رسید و در آستانه رسیدن به عدد 100 در تعداد گل های ملی قرار گرفت.

مسی اکنون 9 گل کمتر از علی دایی از لحاظ تعداد گل های ملی دارد و باید دید که چه زمانی موفق می شود اسطوره فوتبال ایران را پشت سر بگذارد. مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین، روحیه ویژه و بالایی در اردوی آرژانتینی ها دارد و کاملا این قهرمانی روی مسی اثر گذار بوده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *