بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد درخشان ستاره محبوب هواداران استقلال مقابل روسیه + عکس

عملکرد درخشان محمد محبی در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال روسیه

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۷
محمد محبی عملکرد درخشانی مقابل تیم ملی روسیه داشت

محمد محبی شب گذشته در مصاف با روسیه یکی از خوب های تیم ملی بود و در نهایت هم زمینه ساز تک گل ایران شد که از سوی مهدی طارمی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی طبیعی بود، یکی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شود، محمد محبی باشد. بازیکنی که این فصل در استقلال هم خوب کار کرده است. به این خاطر که امیر قلعه نویی بود که محمد محبی را از تیم شاهین بوشهر به سپاهان آورد و تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به وی اعطا کرد و بعد از این اتفاق محمد محبی توامان هم پیراهن تیم ملی را برتن کرد و هم تیم امید و در برهه ای در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در دوران حضور مارک ویلموتس یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. اما بعد از جدایی مارک ویلموتس و با وجود حضور در تیم سانتاکلارا محمد محبی روزهای خوب در تیم ملی ندید و در نهایت شانس بازی در جام جهانی 2022 را هم از دست داد.

دست گذاشتن دوباره امیر قلعه نویی روی محمد محبی بی دلیل نبود. و حتی می شود گفت، بی دلیل نبود که ریکاردو ساپینتو در ابتدای فصل شخصا روی جذب این بازیکن از تیم سانتاکلارا اصرار می ورزید. در بازی با روسیه محمد محبی به نظر خیلی دوید. او هم در خط حمله بود و هم در خط دفاع. در موقعیت گلزنی قرار گرفت. موقعیت خلق کرد و در نهایت با گرفتن پنالتی موجب شد تا شبی که تیم ملی نمایش خوبی در برابر روسیه داشت، دست خالی میدان را ترک نکند. محمد محبی به سبب نیروی بدنی خوب موجب می شد پرس از بالای تیم ملی در این بازی خوب شکل بگیرد.محمد محبی دیشب و در بازی با روسیه همان نقشی را بازی کرد که در تیم استقلال بازی می کند. بازیکنی که از بیرون وارد باکس جریمه حریف می شود و خط دفاعی حرف را بهم می ریزد و به سبب قدرت بدنی خود در دوئل ها چه در حمله و چه در دفاع کم نمی آورد.

او در مصاف دیشب با روسیه علاوه بر اینکه پاس های خوبی به بازیکنان کناری از جمله مهدی طارمی می داد، دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. یکی در نیمه اول که در موقعیت نسبتا تک به تک با پای مخالف به توپ ضربه زد و توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت و این نشان می دهد، او باید ضربه با پای مخالف را بیشتر تمرین کند و یکی هم در ثانیه های پایانی بازی که می توانست گل برتری تیم ملی را به ثمر برساند. این آخرین فرصت ایران در بازی بود که سریع بعد از ضربه از رضا اسدی به خاطر اینکه او را خوب ندید، عذرخواهی می کند. امیر قلعه نویی هم دستان را به علامت افسوس و حسرت به بالا می برد اما سریع بازیکن شماره 20 خود را تشویق می کند. اگر موقعیت طلبی و ضربه زنی دقیق به چارچوب چاشنی بازی محمد محبی شود، تبدیل به بازیکن 20 تیم ملی خواهد شد.

محمد محبی عملکرد درخشانی مقابل تیم ملی روسیه داشت

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *