بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد خاص هری کین ؛ عبور از اسطوره فوتبال انگلیس

هری کین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲
هری کین توانست با عبور از وین رونی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس بشود

هری کین با ضربه پنالتی که در مقابل ایتالیا به ثمر رساند، توانست با عبور از وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین با ضربه پنالتی که در مقابل ایتالیا به ثمر رساند، توانست با عبور از وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود، تیم‌ های ایتالیا و انگلیس از چهارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار جذاب، به نوعی تکرار فینال یورو 2020 بود که در نهایت آتزوری موفق شد در ضربات پنالتی، سه شیرها را شکست دهد و جام قهرمانی یورو را بالای سر ببرد.

اما در دیدار علیرغم میزبانی ایتالیا، این انگلیس بود که بسیار خوب کار کرد. آن‌ها در همان نیمه اول نمایش بسیار خوبی ارائه دادند و توانستند با گل دقیقه 13 دکلان رایس، خیلی سریع از ایتالیا پیش بیافتند، اما این پایان کار سه شیرها در نیمه اول نبود و در دقیقه 43، یک ضربه پنالتی به سود انگلیس اعلام شد و مطابق انتظار همگان، هری کین پشت توپ ایستاد و توانست برای بار دوم دروازه جیانلوئیجی دوناروما را باز کند تا با 54 گل، بالاتر از وین رونی 53 گله، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود. 

هری کین با زدن این رکورد نشان داد که لایق بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس است و حالا قصد دارد تا تیم ملی کشورش را به جامی معتبر برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *