بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش اولین تمرین 1402 پرسپولیس ؛ استارت سرخپوشان برای بازگشت به صدر + عکس

نکات قابل توجهی از اولین تمرین پرسپولیس در 1402

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۳

پرسپولیس که با شکست مقابل سپاهان، 1401 را با حضور در جایگاه سوم جدول به پایان رساند، نخستین جلسه تمرینی خود را برای بازگشت به صدر جدول در 1402 برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان یحیی گل‌محمدی که با شکست مقابل سپاهان، سال خود را با حضور در جایگاه سوم جدول به پایان رسانده بودند، نخستین جلسه تمرینی خود را در حالی برگزار کردند که برای بازپس‌گیری صدر، کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

با این حال یحیی گل‌محمدی همچنان انگیزه خود را حفظ کرده و تلاش می‌کند تا با آماده‌سازی تیمش برای بازی‌های هفته بیست و چهارم، به استقبال رقابت حساس 7 بازی پایانی لیگ برتر برود. او امروز بازیکنانش را دور هم جمع کرد تا دوباره به آنها بگوید که زمانی برای ناامیدی و تسلیم نیست؛ رقابت ادامه دارد.

البته نکته مهم این است که قرار بود تمرینات پرسپولیس از روز چهارشنبه آغاز شوند اما کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی باعث شد کادرفنی رضایت به شروع تمرین ندهد و با 24 ساعت تاخیر، یحیی سوت آغاز تمرین را در همین ورزشگاه دمید تا با حضور گروهی از بازیکنان جوان و باتجربه، اولین تمرین 1402 پرسپولیس انجام شود.

نکاتی از این تمرین نوبرانه را می‌خوانید:

تمرین از ساعت 16 آغاز شد و 80 دقیقه به طول انجامید تا در حوالی ساعت شش و بعد از دوش گرفتن، بازیکنان استادیوم کاظمی را ترک کنند.

باوجود اینکه باشگاه پرسپولیس این جلسه را «دومین تمرین سال» خوانده، اما این به عبارتی اولین جلسه تمرینی سرخپوشان بود.

* تمرین سرخپوشان بعد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد. او تمام بازیکنان را دور خود جمع کرد و با اظهارات انگیزشی، آنها را آماده اولین تمرین سال کرد.

* در ادامه مربی بدنساز پرسپولیس بازیکنان را در اختیار گرفت و تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی و گرم کردن را برای آنها در نظر گرفت.

* سپس اوسمار ویه‌را به همراه چند مربی پرسپولیس، بازیکنان را به گروه‌های مختلف تقسیم کردند تا کار با توپ آغاز شود.

* باشگاه پرسپولیس در توصیف این تمرین نوشته:

«پاس‌کاری در فضای کوچکی از زمین، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی بخش‌های بعدی تمرین امروز بودند.

* گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، در تمرین امروز غیبت داشت و فردا به جمع سرخپوشان بازخواهد گشت.

* مرتضی پورعلی‌گنجی هنوز به صورت کامل آماده حضور در تمرینات نشده و مصدومیت را پشت سر نگذاشته است.

* امید عالیشاه که چند روز پیش مراسم عروسی خود را برگزار کرد، چهره موردتوجه تمرین امروز پرسپولیس بود.

* محمد عمری، مهاجم جوان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور نیافت، امروز به استادیوم کاظمی رفت و در بخش‌هایی از تمرین حاضر بود.

* لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی قرمزها، به ایران بازگشت و در اولین تمرین سال شرکت کرد. او بخشی از مطالبات معوقه خود را هم دریافت کرده است.

* سعید صادقی و شیخ دیاباته، دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در آخرین روزهای سال، امروز بدون مشکل تمرین کردند و مشکلی برای حضور در جمع سرخپوشان نداشتند.

غایبان بزرگ تمرین امروز پرسپولیس، چهار بازیکن ملی‌پوش ایرانی و وحدت حنانوف بودند. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری چهار بازیکن ملی‌پوش قرمزها محسوب می‌شوند.

با پایان لیگ امیدهای تهران، یحیی نفراتی از تیم امید قرمزها را هم به تمرین فراخواند تا جای خالی بازیکنان غایب را به این شکل پر کند.

* یحیی گل‌محمدی قصد دارد تمرینات پرسپولیس را بدون تعطیلی تا بازی با مس رفسنجان پیش ببرد. او البته تنها دو روز بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار خواهد داشت.

* تمرین امروز پرسپولیس در هوای مطبوع بهاری برگزار شد و بازیکنان هم بعد از مدت‌ها سویشرت‌های خود را کنار گذاشتند و با تی‌شرت نارنجی تمرین کردند.

پرسپولیس در اولین بازی دوستانه امسال، روز یکشنبه رودرروی پیکان قرار خواهد گرفت که این بازی در غیاب هواداران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *