بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طبق آمار رسمی محبوب ترین باشگاه سری آ مشخص شد

یوونتوس در صدر جدول پربیننده‌ترین بازی‌های کالچو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۵
یوونتوس در صدر جدول پربیننده‌ترین بازی‌های کالچو

شبکه تلویزیونی دارنده حق پخش بازی‌های سری A، رده‌بندی بازی‌های دارای بیشترین بیننده را منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق آمار منتشر شده توسط شبکه DAZN به عنوان دارنده حق پخش بازی‌های سری A ایتالیا، مسابقات تیم فوتبال یوونتوس در صدر جدول پربیننده‌ترین بازی‌های کالچو قرار دارد.

مطابق آمار DAZN، از ابتدای فصل تا کنون، 35 میلیون نفر از طریق این شبکه تلویزیونی دیدارهای یوونتوس را تماشا کرده‌اند یعنی به طور میانگین یک میلیون و 296 هزار و 288 بیننده برای هر مسابقه.

پس از یوونتوس، مسابقات تیم میلان بیشترین بیننده تلویزیونی را داشته که این رقم 29 میلیون و 198 هزار و 532 نفر، به طور میانگین یک میلیون و 81 هزار و 427 نفر برای هر بازی بوده است.

رده سوم در اختیار اینتر است که هر یک از بازی‌هایش، به طور متوسط 995 هزار و 89 بیننده تلویزیونی داشته است. پس از اینتر تیم رم با 933 هزار و 389 بازدید کننده برای هر دیدار در جایگاه چهارم قرار دارد.

در این رده‌بندی، ناپولی صدرنشین جدول سری A که قهرمانی‌اش در این فصل را همین حالا می‌توان قطعی دانست، با میانگین 932 هزار و 405 بیننده در هر دیدار پنجم است. لاتزیو، آتالانتا، فیورنتینا، تورینو و سامپدوریا نیز به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم محبوب‌ترین تیم‌ها برای تماشای مسابقات‌شان از طریق تلویزیون قرار دارند. در انتهای جدول هم به ترتیب امپولی، هلاس ورونا و اسپتزیا کم بیننده‌ترین را داشته‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *