بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

3 بازی مرگ و زندگی برای رئال در ماه آوریل

دیدارهای حساس رئال مادرید برابر چلسی و بارسلونا در ماه آوریل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰
رئال مادرید

رئال مادرید یکشنبه گذشته با شکست 2-1 از بارسلونا در نوکمپ عملا شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرنوشت فصل رئال مادرید به سه بازی فینال‌گونه در ماه آوریل بستگی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید یکشنبه گذشته با شکست 2-1 از بارسلونا در نوکمپ عملا شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را از دست داد. بارسلونا حالا 12 امتیاز بیشتر از رئال دارد و به فاصله 12 بازی تا پایان رقابت‌ها، سابقه نداشته هیچ تیمی اختلاف 12 امتیازی با صدرنشین را جبران کرده و قهرمان شود.

رئال مادرید حالا همه تلاش خود را برای قهرمانی در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به کار خواهد بست و پس از وقفه بازی‌های ملی در ماه آوریل سه بازی فینال‌گونه خواهد داشت و ممکن است پس از آن‌ها عملا شانس قهرمانی در این دو جام را نیز از دست بدهد.

رئال در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین) باید بازی برگشت خود در نیمه نهایی کوپا دل ری را برابر بارسا در نوکمپ برگزار کند. بازی رفت را بارسا در برنابئو 0-1 برده و فعلا شانس بیشتری برای رفتن به فینال دارد. رئال 12 و 18 آوریل (23 و 29 فروردین ماه) در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز دو بازی رفت و برگشت حساس برابر چلسی خواهد داشت.

رئال مادرید در فصل گذشته توانسته بود چلسی را در همین مرحله حذف کند. کارلو آنچلوتی در نشست‌های خبری اخیر خود تاکید کرده که رئال در پایان فصل حداقل یک جام خواهد برد. باید دید رئال در این سه بازی چه خواهد کرد و شانس‌هایش برای قهرمانی در این دو جام را حفظ خواهد کرد یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *