بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صبر مدیران تاتنهام تمام شد ؛ کونته باید برود

مدیران تاتنهام به دنبال توافق برای فسخ قرارداد با کونته

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۷
کونته ؛ مدیران تاتنهام به دنبال توافق برای فسخ قرارداد با کونته

مدیران تاتنهام آماده هستند تا هرچه زودتر با آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، برای جدایی به توافق برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تساوی 3-3 با تیم قعر جدولی ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام تا 15 دقیقه قبل با نتیجه 1-3 از آنها جلو بود باعث شد که کونته به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی شود.

او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران شدیدا از آنها انتقاد کرد و تمامی تقصیر باخت را به گردن بازیکنانش انداخت و همین موضوع باعث ناراحتی آنها شد.

در روزهای اخیر بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که این مربی حمایت رختکن تیمش را از دست داده و بسیاری از بازیکنان تاتنهام خواهان برکناری او هستند.

حالا تلگراف خبر داده که دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام، با دقت در حال بررسی اقدام بعدی این باشگاه است و انتظار می‌رود که کونته نهایتا تا پایان همین هفته اخراج شده باشد.

مدیران این باشگاه به شدت از رفتارهای تند او خسته و عصبانی هستند و نمی‌توانند چنین رفتارهایی را حتی تا پایان فصل جاری که قراردادش در آن زمان به اتمام خواهد رسید تحمل کنند.

گفته می‌شود رایان میسون به صورت موقت هدایت تاتنهام را برعهده خواهد گرفت تا تکلیف سرمربی این تیم در پایان فصل و تابستان آینده مشخص شود.

کونته در حال حاضر و با توجه به آغاز وقفه دیدارهای ملی به ایتالیا سفر کرد و باید دید که آیا بازگشتی به لندن برای این سرمربی سابق اینتر در کار خواهد بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *