بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شب سرنوشت برای سپاهان ؛ طلایی پوشان دست پر به میهن باز می گردند؟

مصاف دشوار سپاهان با الدحیل برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰
سپاهان در آسیا

سپاهان در شرایطی از ساعاتی دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می‌رود که سه بازیکن کلیدی این تیم با محرومیت مواجهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان در شرایطی از ساعاتی دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می‌رود که سه بازیکن کلیدی این تیم با محرومیت مواجهند.

به گزارش پارس فوتبال، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم که با حضور سپاهان، الدحیل، التعاون و پاختاکور به هفته پایانی رسیده است، امشب با برگزاری دو مسابقه از ساعت 21:45 میان نماینده ایران و قطر و مصاف نماینده‌های عربستان و ازبکستان خاتمه پیدا خواهد کرد؛ دو دیداری که پس از قطعی شدن صعود الدحیل با کسب 12 امتیاز در پایان هفته پنجم، برای سپاهان و التعاون برای کسب رتبه دوم و قرار گرفتن میان سه تیم برتر صعود کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.
محرم نویدکیا اما در این بازی سرنوشت‌ساز سه بازیکن کلیدی خود یعنی فرشاد احمدزاده، محمد کریمی و شهریار مغانلو را در اختیار ندارد؛ سه بازیکنی که برای کادر فنی سپاهان حضورشان پراهمیت است و بی‌شک آنها با چالش سختی در بازی پایانی در شب غیبت این سه بازیکن مواجه هستند.
با این حال نیمکت بسیار خوبی که در اختیار محرم نویدکیا و دستیارانش قرار دارد، کار را برای آنها و انتخاب ترکیب 11 نفره کمی راحت‌تر خواهد کرد.

در ادامه این مطلب به مرور ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با الدحیل قطر خواهیم پرداخت.

*خط دفاعی و دروازه بدون تغییر
سپاهان در خط دفاعی طی 5 بازی اخیر ثبات داشته و به استثنای دیدار رفت برابر التعاون که عزت پورقاز جانشین نژادمهدی شده بود و در دقیقه 10 هم اخراج شد تا بار دیگر نژادمهدی زوج گولسیانی شود، تغییر دیگری را تجربه نکرده و بعید به نظر می‌رسد در مصاف هفته پایانی شاهد تغییری در این دو منطقه باشیم.

*خط میانی و چندین تغییر اجباری
محمد کریمی بازیکن ثابت سپاهان در این منطقه از زمین طی بازی‌های اخیر بوده که احتمالا مسعود ریگی یا جلال علی‌محمدی جایگزین او خواهند شد. سروش رفیعی و یاسین سلمانی دو بازیکن دیگری هستند که احتمالا محرم نویدکیا برای اولین مرتبه از هر دوی آنها در ترکیب اصلی بهره ببرد. البته احتمال اینکه جلال علی‌محمدی و مسعود ریگی به همراه یکی از میان یاسین و سروش هم ترکیب سه نفره خط میانی را تشکیل بدهند اصلا کم نخواهد بود.

*خط هجومی و غیبت چالش‌برانگیز شهریار و فرشاد
فرشاد احمدزاده طی چند بازی اخیر با نیمکت نشین کردن یکی از میان شهریار و سجاد به عنوان وینگر چپ بازی کرد و به همین دلیل هم هست که شاید محرم نویدکیا که سجاد شهباززاده را با روحیه و انگیزه خوبی در اختیار دارد، از غیبت شهریار خیلی ناراحت نباشد ولی پر کردن جای احمدزاده به مراتب برای کادر فنی سپاهان دشوارتر خواهد بود. با این حال با توجه به آمادگی خوبی که میلاد جهانی در بازی های اخیر از خود نشان داده و پاس گلی که رضا میرزایی در ثانیه‌های پایانی مصاف با پاختاکور برای شهباززاده فراهم کرد، شرایط خیلی هم بد نیست. ضمن اینکه محمدرضا حسینی هم در این پست در دسترس قرار دارد. به احتمال زیاد میلاد جهانی برای اولین مرتبه در این رقابت‌ها به ترکیب اصلی خواهد رسید تا در کنار محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده سه بازیکن هجومی سپاهان در مصاف با الدحیل باشند.

با این وصف ترکیب احتمالی سپاهان در مقابل الدحیل را می‌توان اینطور تصور کرد:
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمدنژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد جهانی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.

با تمام این‌ها غیبت سه بازیکن کلیدی که در بالا به آنها اشاره شد، بی شک در مصاف حساس برابر الدحیل کار سپاهان را سخت‌ خواهد کرد و احتمالا فرصت در نیمه دوم به بازیکنانی برسد که در رقابت‌های آسیایی این فصل بازی نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *