بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولویت‌های جذاب یوونتوس برای تقویت در فصل بعد!

جیانلوکا اسکاماچیا در رادار یوونتوس برای تابستان 2023

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
یوونتوس

با پیش‌روی مسابقات باشگاهی در اروپا حالا بازار گمانه‌زنی برای خریدهای فصل بعد یوونتوس شلوغ شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پیش‌روی مسابقات باشگاهی در اروپا حالا بازار گمانه‌زنی برای خریدهای فصل بعد یوونتوس شلوغ شده است.

به گزارش پارس فوتبال، دوشان ولاوهویچ همیشه در مرکز بازار نقل و انتقالات قرار دارد. بازگشت او به روند گلزنی مقابل فرایبورگ، محرک دیگری برای پایان دادن به این فصل در مسیر صعودی است.

یوونتوس بیش از یک سال پیش ۷۵ میلیون سرمایه گذاری برای بازیکنی انجام داد که هنوز پتانسیل کامل خود را نشان نداده است. قطعا آسیب‌های بدنی روی عملکرد او تاثیر گذاشته است اما کیفیت مهاجم صرب غیر قابل انکار است.

دقیقا به همین دلیل، باشگاه یوونتوس قصد ندارد در حفظ او قدمی به عقب بردارد. اما در فوتبال هیچ چیز قطعی تلقی نمی شود و از آنجایی که ولاوهویچ هواداران زیادی در لیگ برتر دارد، نمی توان منکر این احتمال شد که در تابستان برخی از باشگاه ها (مثلاً آرسنال یا یونایتد) با ارائه پیشنهادات بسیار بالا به میدان بیایند.

یوونتوس در مواجهه با پیشنهاد 90 میلیون یورویی نیز ممکن است به میز مذاکره بیاید. بنابراین در اینجا ضروری است که اگر یک پیشنهاد حسابی به دست یووه آمد، این باشگاه به دنبال یک جانشین ایده‌آل باشد و او کسی نیست جز جیانلوکا اسکاماچیا.

مهاجن سابق ساسولو قبل از اینکه نورافکن ها روی ولاوویچ روشن شود هم یک هدف برای یووه به شمار می‌رفت. البته که در حال حاضر او تنها یک فرضیه باقی مانده است، اما هنوز او تحت نظر باشگاه است. این در حالی است که باشگاه یوونتوس نیز به فکر خط هافبک است.

پارادس به صورت قطعی خرید نخواهد شد. فصل او بسیار ناامید کننده بود و بنابراین او به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت. حتی رابیوت به احتمال زیاد در پایان سال جاری مسیر دیگری را انتخاب خواهد کرد.

دقیقاً به همین دلیل، حداقل یک خرید در این بخش مورد نیاز است. با در نظر گرفتن اینکه پوگبا در حال حاضر یک علامت سوال باقی مانده است. یوونتوس در حال ارزیابی برخی شرایط است. بازیکنی که وارد رادار مدیریت شده هیوملند است.

این بازیکن دانمارکی، متولد 1999، توسط رم (که فراتسی را نیز هدف قرار می دهد) از نزدیک تحت نظر قرار گرفته شده است، اما رم تنها نیست و به ویژه دو باشگاه آلمانی و انگلیسی به دنبال او هستند. در ماه های اخیر استعدادیاب‌های بوروسیا دورتموند و تاتنهام او را مشاهده کرده اند و در پایان فصل نیز می توانند پیشنهاد جالبی به لچه بدهند. ارزش او نیز حدود 15 میلیون یورو است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *