بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان سنت 31 ساله بارسلونا در ال‌کلاسیکو ؛ خبری از موزاییک نیست

عدم استفاده از طرح موزاییکی در نوکمپ در دیدار امشب ال کلاسیکو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۶
بارسلونا

امشب برای اولین بار از سال 1992 قبل از شروع ال‌کلاسیکو خبری از موزاییک روی سکوهای نوکمپ از سوی هواداران بارسلونا نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امشب برای اولین بار از سال 1992 قبل از شروع ال‌کلاسیکو خبری از موزاییک روی سکوهای نوکمپ از سوی هواداران بارسلونا نخواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا امشب در دیداری حساس از هفته 26 لالیگا میزبان رئال مادرید است. پیروزی بارسا شانس این تیم برای قهرمانی لالیگا را مضاعف خواهد کرد و به خاطر قضیه بارساگیت نیز جو ملتهبی بر ورزشگاه حاکم خواهد بود

طبق ادعای موندودپورتیو که مورد تایید باشگاه بارسلونا نیز قرار گرفته، امشب قبل از بازی روی سکوهای نوکمپ موزاییکی تشکیل نخواهد شد. از سال 1992 و برای 31 سال عادت داشتیم که موزاییک‌های تماشایی و هدف‌دار بارسلونا را روی سکوهای نوکمپ بببینیم ولی با تصمیم باشگاه امشب خبری از موزاییک نخواهد بود. موندو نوشته است که باشگاه دلیل مشخصی برای این قضیه اعلام نکرده است.

از جمله موزاییک‌های به یادماندنی می‌توان به موزاییک وداع با یوهان کرویف پس از درگذشتش یا موزاییکی که برای روحیه دادن به تیتو ویلانووا (زمانی که در بستر بیماری بود) ساخته شد، اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *