بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا – رئال مادرید ؛ تقابل بهترین خطوط حمله و دفاع لالیگا

تقابل رئال مادرید با بهترین خط حمله لالیگا و بارسلونا با بهترین خط دفاع لالیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
رئال مادرید

رئال مادرید بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید که پس از 25 بازی در لالیگا با 50 گل زده بهترین خط حمله رقابت ها را در اختیار دارد، امشب برابر تیمی قرار می گیرد که تنها هشت بار دروازه اش در لالیگا باز شده است. بارسلونا که سه گل کمتر از رئال زده، در فاز دفاعی بی‌نظیر کار کرده و این یکی از عوامل مهم صدرشینی قاطعانه آبی و اناری هاست.

رئال در لالیگا بهترین خط حمله را دارد ولی در مقایسه با بایرن، پی اس جی و سیتی، از این حیث حرفی برای گفتن ندارد. بایرن با 71 گل بهترین خط حمله در میان پنج لیگ معتبر اروپا را دارد. پی اس جی و سیتی نیز با 68 و 67 گل در رده های بعدی هستند.

بارسلونا در ال‌کلاسیکوی اخیر(نیمه نهایی کوپا دل ری) در برنابئو به لطف بازی دفاعی بی‌نقصش توانست رئال را 0-1 شکست دهد ولی ژاوی دیروز وعده داد که بارسا در نوکمپ دفاع نخواهد کرد. او در نشست خبری پس از بازی نیز گفته بود که از پیروزی راضی است ولی سبک بازی دفاعی تیمش را نپسندید. کارلو آنچلوتی هم پس از آن شکست گفته بود که با تکرار همان نمایش، در بازی برگشت پیروز خواهند شد. کارلتو خوشبین است رئال امشب بتواند مثل بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری بازی کند چرا که برابر بارسایی که قطعا هجومی‌تر کار خواهد کرد، شانس برد بیشتری خواهد داشت. رئال هم تا به اینجای لالیگا 19 گل دریافت کرده و در پنج لیگ معتبر اروپا، تنها بارسا، ناپولی و نیوکسل از این تیم بهتر کار کرده اند. بارسا در لالیگا 9 پیروزی 1-0 کسب کرده و امشب اگر دهمی نیز حاصل شود، قطعا خوشحال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *