بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده غیبت سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات

غیبت سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مسائل شخصی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶
سردار آزمون غایب بزرگ تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود

3 لژیونر فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شدند اما سردار آزمون باوجود دعوت به تیم ملی فوتبال برای بازی با روسیه و کنیا، در این اردو غایب خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

3 لژیونر فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شدند اما سردار آزمون باوجود دعوت به تیم ملی فوتبال برای بازی با روسیه و کنیا، در این اردو غایب خواهد بود.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از صبح امروز آغاز شد و قرار است اولین تمرین تیم ملی زیرنظر امیر قلعه‌نویی نیز از ساعت 16:30 در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز شود.

شجاع خلیل‌ زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی، سه بازیکنی هستند که به عنوان اولین نفرات لژیونر در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد و سایر نفرات نیز به مرور به اردو اضافه خواهند شد.

از تیم ملی خبر می‌رسد سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن از کادر فنی تیم ملی درخواست کرده است که در این اردو شرکت نکند. آزمون ظاهراً به دلیل مسائل خانوادگی و با اجازه از کادر فنی تیم ملی را در دیدار با روسیه و کنیا همراهی نمی‌کند.

حضور آزمون در اردوی تیم ملی به ویژه برای رسانه‌ها و کارشناسان روسیه اهمیت زیادی داشت چرا که این مهاجم سال‌ها در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرده و یکی از ستارگان خارجی لیگ روسیه محسوب می‌شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *