بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به ستاره های ساپینتو

علی چینی : بازیکنان استقلال تمرکز خود را نباید از دست بدهند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۲
علی چینی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت : بازیکنان استقلال تمرکز خود را نباید از دست بدهند، در این برهه زمانی که تیم در کورس قهرمانی قرار دارد اتحاد، همدلی و تمرکز کافی می‌تواند پایان خوشی را برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی چینی پیشکسوت استقلال اظهار داشت:

اینکه بازیکن استقلال به دنبال حق و حقوق خود باشد قانونی است اما آنها باید در نظر بگیرند بازیکن پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا هستند و پوشیدن پیراهن این تیم نصیب هر فوتبالیستی نمی‌شود.

وی افزود:

بازیکنان استقلال تمرکز خود را نباید از دست بدهند، در این برهه زمانی که تیم در کورس قهرمانی قرار دارد اتحاد، همدلی و تمرکز کافی می‌تواند پایان خوشی را برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

پرداخت پول استراماچونی مهمترین خواسته هواداران در مقطع فعلی بود، این پول باید آماده می‌شد تا استقلال از آسیا حذف نشود.

چینی تصریح کرد:

من سال‌هاست علی فتح‌الله‌زاده را می‌شناسم، او مدیرعامل من بوده است، سال‌ها مدیرعامل استقلال بوده است و هیچ وقت بازیکنانش را تنها نمی‌گذارد، او حق و حقوق بازیکنان را تا ریال آخر را پرداخت می‌کند و کنار بازیکنانش خواهد بود.

وی تاکید کرد:

در این برهه حساس وی اولویت بندی کرد، اول پول استراماچونی را مهیا کرد و بعد به زودی پول بازیکنان را پرداخت خواهد کرد، این اتفاق خواهد افتاد تا روسیاهی برای ذغال بماند، آنهایی که می‌خواستند تیم را به اعتصاب بکشانند.

 

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت:

من به عنوان یک پیشکسوت از بازیکنان استقلال درخواست می‌کنم تحت تاثیر عده‌ای حاشیه‌ساز قرار نگیرند،آنهایی که به دنبال تعطیلی تمرین بودند بدخواه هستند، آنها می‌خواهند بازیکنان را ابزار خود قرار دهند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *