بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب زلاتان پس از گلزنی برابر اودینزه

زلاتان ابراهیموویچ : می‌خواستم دروازه‌بان و توپ همزمان گل شوند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸
زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ که از ژانویه 2022 در هیچ دیدار رسمی‌ای به میدان نرفته بود شب گذشته در ترکیب اصلی میلان مقابل اودینزه قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زلاتان ابراهیموویچ ستاره باتجربه میلان، از اینکه گل تاریخی‌اش از نظر نتیجه به درد تیمش نخورد ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ که از ژانویه 2022 در هیچ دیدار رسمی‌ای به میدان نرفته بود شب گذشته در ترکیب اصلی میلان مقابل اودینزه قرار گرفت. او در بازگشت به میادین موفق به گلزنی شد تا با 41 سال و 166 روز به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری آ تبدیل شود.

ستاره سوئدی میلان که با عبور از الساندرو کاستاکورتا صاحب رکورد فوق شد در اظهارنظری جالب به شوخی گفت:

او (کاستاکورتا) می‌تواند رکورد را نگه دارد، من این رکورد را نمی‌خواهم!

او افزود:

من به حضور در تاریخ باشگاه میلان افتخار می‌کنم چرا که اینجا یک باشگاه بزرگ با تاریخی کهن است. بازیکنان بزرگی اینجا بودند که کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند. حضور نام من در کنار نام آن‌ها بسیار پرمعناست. از بستن بازوبند کاپیتانی هم بسیار خوشحالم ولی متاسفانه گلی که به ثمر رساندم در نتیجه بازی تاثیر‌گذار نبود و کار آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت.

ابراهیموویچ در مورد بازگشت خود به میادین بعد از یک سال و دو ماه گفت:

احساس خیلی خوبی در زمین داشتم. 14 ماه بود که بازی نکرده بودم و مهم بود که در فرم ایده‌آل باشم. اگر مثل امروز حس خوبم را حفظ کنم می‌توانم همچنان بازی کنم و هیچ شکی به خودم ندارم.

زلاتان قرار نبود کاپیتان میلان مقابل اودینزه باشد اما اسماعیل بن ناصر و دیگر هم‌تیمی‌هایش خواستار این کار شدند. او در این رابطه افزود:

اسماعیل به اتاق من آمد و گفت می‌خواهم تو کاپیتان باشی. به او گفتم خیلی خوب، فشار را از روی تو کم می‌کنم و اجازه می‌دهم که روی بازی تمرکز کنی.

ابراهیموویچ بعد از اینکه ضربه پنالتی اولش را دروازه‌بان اودینزه گرفت در تکرار آن که جنجال زیادی هم داشت با قدرت هر چه تمام‌تر به توپ ضربه زد تا جای حرف و حدیثی باقی نگذارند. او در رابطه با ضربه دومی که ضرب وحشتناکی داشت گفت:

پنالتی اول را هم خوب زدم ولی یک مهار فوق‌العاده را شاهد بودیم. وقتی شانس دوم را به دست آوردم فکر می‌کردم حتی اگر مجبور باشم دروازه‌بان را با آن به داخل بفرستم، توپ را وارد دروازه می‌کنم که این‌طور هم شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *