بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غولی به نام هالند ؛ الماس نروژی در آسمان انگلیس می رقصد + عکس

هت تریک ارلینگ هالند برای منچسترسیتی در جریان برتری برابر برنلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 تیمش برابر برنلی، هت‌تریک کرد. او کماکان به روند گلزنی هایش ادامه می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 تیمش برابر برنلی، هت‌تریک کرد.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند در این دیدار که در‌ چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شد، در دقایق 32، 35 و 59 گلزنی کرد و خولین آلوارز (دو گل) و کول پالمر سه گل دیگر منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

با اعلام سایت آماری اپتا، هالند در این مسابقه تعداد هت‌تریک‌های خود در این فصل در ورزشگاه اتحاد در‌ تمامی رقابت‌ها را به عدد 6 رساند و این رقم از تعداد مسابقاتی که او در این استادیوم موفق به گلزنی نشده (5)، بیشتر است.

اپتا همچنین توضیح داد هالند در مجموع پنج هت‌تریک خود را در لیگ برتر ثبت کرده و محمد صلاح، ایوان تونی، سون هیونگ مین، فیل فودن و لئاندرو تروسارد، هر کدام یک هت‌تریک در تمام رقابت‌ها در این فصل داشته‌ و در‌ مجموع به اندازه هالند هت‌تریک کرده‌اند.

ارلینگ هالند

نکته جالب اینکه هالند در دو بازی اخیر، هشت گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و حالا یک مدعی جدی برای عبور از رکورد لیونل مسی که در فصل 2011-2012، در 60 مسابقه 73 گل به ثمر رساند، محسوب می‌شود. این بازیکن در حال حاضر در 37 مسابقه، 42 بار گلزنی کرده و برای رسیدن به رکورد مسی به 31 گل احتیاج دارد.

البته آن رکورد مسی بیش از اندازه غیرانسانی است و حتی ابرانسانی مثل هالند هم سخت می‌تواند به آن دست پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *