بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ژاوی به تدافعی بازی کردن بارسا در لالیگا

ژاوی : مطمئن باشید بارسا فردا دفاع نمی‌کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۲
ژاوی

ژاوی تأکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی تأکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا که با 9 امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین لالیگاست، فردا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است، حتی با یک تساوی هم شانس بالای خود برای قهرمانی را حفظ خواهد کرد. 13 بازی دیگر تا پایان لالیگا باقی مانده ولی کسب سه امتیاز بازی فردا برای بارسلونا بسیار کلیدی خواهد بود.

ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت:

هدف این است که نسبت به بازی قبلی برابر رئال تسلط بیشتری روی توپ و میدان داشته باشیم. می‌خواهیم تیم برتر زمین باشیم نه مثل بازی قبل در برنابئو که دفاعی کار کردیم. بازی بسیار نزدیک و سختی خواهد بود و ال‌کلاسیکوها اغلب همین شرایط را دارند. مهم نیست دو تیم در چه شرایطی به این بازی می‌رسند. این بازی داستان خودش را دارد.

وضعیت پدری:

پدری را در اختیار نداریم. دیروز کمی احساس درد کرد و در ال‌کلاسیکو نباید روی هیچ بازیکنی ریسک کرد. همه باید 100 درصد آماده باشند. این بازی یک فینال نیست و به پدری گفتم به خودش فشار نیاورد. افسوس که فردا با ما نیست ولی بدون او هم می‌توانیم میانه زمین را در اختیار بگیریم.

شانس دو تیم برای پیروزی:

این بازی 50-50 است. شاید چون ما میزبانیم، کمی شانسمان بیشتر هم باشد.

اهمیت پیروزی:

قطعا پیروزی ضرب شست محکمی در راه قهرمانی لالیگا خواهد بود ولی قهرمانی را قطعی نمی‌کند. هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است و بازی دشواری پیش رو داریم.

اولین ال‌کلاسیکوی ژاوی در نوکمپ:

طبعا خیلی باانگیزه هستم. این اولین بار است که به عنوان مربی بارسا در نوکمپ برابر رئال قرار می‌گیرم. 9 امتیاز پیش هستیم و در حضور هواداران می‌خواهیم خوب بازی کنیم و ببریم. قطعا هیجان خاصی دارم.

وضعیت رونالد آرائوخو:

او از لحاظ بدنی بسیار قدرتمند است و سرعت بالایی هم دارد. عالی دفاع می‌کند و خصوصیات یک رهبر در درون زمین را دارد. رونالد مدافعی در سطح جهانی است. خوشحالم که او را در اختیار دارم. او توانسته در دوئل‌ها برابر وینیسیوس برنده شود. البته وینیسیوس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و از او خوشم می‌آید. ارزش او برای رئال خارق‌العاده است.

پس از ال‌کلاسیکوی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری که بارسا با ارائه بازی دفاعی رئال را شکست داد، دیگو سیمئونه گفته بود که می‌توان در مورد سبک بازی حرف زد ولی مهم چیزی است که تیم در زمین ارائه می‌دهد که کنایه‌ای به مربی بارسا بود. ژاوی در پاسخ گفت:

یک چیز نتیجه است و چیز دیگر سبک بازی. سبک و فلسفه بارسا تغییر نمی‌کند. ما هرگز به بازی دفاعی فکر نمی‌کنیم و ما همیشه به دنبال بازی هجومی هستیم. البته بارسا اولین لیگ قهرمانانش را با ارائه بازی دفاعی و 1-0 برد و کسی ز فلسفه حرف نزد. من به عنوان مربی باید بازیکنانم را به سبک بازی موردعلاقه‌ام متقاعد کنم.

کمپینی علیه بارسلونا:

دیروز رئیس در این مورد حرف زد و دوست ندارم چیزی بگویم. تمرکز من روی فوتبال است.

یک جو جهنمی علیه بارسا در ورزشگاه‌های اسپانیا:

در سن مامس دیدید که هواداران بیلبائو به خاطر جریانات اخیر چه جوی علیه ما به راه انداختند. ما فقط باید به فوتبال و حریف مقابل فکر کنیم نه چیز دیگری.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *