بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پسر کی روش در لیست قلعه نویی دیده شد

حضور سعید عزت‌اللهی در لیست تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰
سعید عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی در سال‌های اخیر مهره ثابت خط هافبک تیم ملی بوده و در 26 سالگی با تجربه بازی در دو جام جهانی، رکورد جالبی را از خود به جای گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت‌اللهی در لیست امیر قلعه‌ نویی هم قرار گرفت تا تغییرات کادرفنی آسیبی به جایگاه او نزند.

به گزارش پارس فوتبال، سعید عزت‌اللهی در سال‌های اخیر مهره ثابت خط هافبک تیم ملی بوده و در 26 سالگی با تجربه بازی در دو جام جهانی، رکورد جالبی را از خود به جای گذاشته است. عزت‌اللهی که در سومین سال پوشیدن پیراهن وایله عملکرد درخشانی را با این تیم به جای گذاشته، حالا در شرایطی به اردوی تیم ملی فراخوانده شده که چند روز پیش از این ماجرا باخبر شده بود.

نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه وایله بولدکلاب باعث شد تا او چمدان‌های خود را برای سفر ویژه به تهران ببندد و در اولین اردو بعد از جام جهانی پرماجرا قرار بگیرد. نکته جالب اینکه با جدایی کی‌روش شاید او هم نظیر سایر بازیکنان تیم‌ملی، ترس خط خوردن از تیم ملی را داشت، اما قلعه‌نویی با قراردادن نامش کنار سایر عناصر دفاعی خط هافبک، اعتمادش را به این بازیکن نشان داد.

البته سعید عزت‌اللهی و قلعه‌نویی، گذشته جالبی هم دارند و شاید یک تصمیم از سوی باشگاه ملوان می‌توانست سرنوشت او را تغییر دهد. در دوره سرمربی‌گری قلعه‌نویی در استقلال، او فوتبال سعید جوان آن روزهای انزلی را پسندید و در فهرست خریدش قرار داد اما باشگاه ملوان ترجیح داد با جدایی عزت‌اللهی به مقصد اتلتیکو مادرید موافقت کند و او را به اسپانیا بفرستد.

حالا بعد از گذشت یک دهه، قلعه‌نویی امکان سرمربیگری بر این چهره موردعلاقه خود را خواهد داشت و باید دید در بازی با روسیه و کنیا این بازیکن به میدان می‌رود یا خیر.

عزت‌اللهی که یک هافبک دفاعی طراز اول در سال‌های اخیر تیم ملی بوده، این فصل چند باری هم به عنوان هافبک مرکزی و تهاجمی برای وایله بازی کرده و روی 7 گل این تیم اثرگذار بوده تا نشان دهد توانایی ویژه‌ای به عنوان یک هافبک تدافعی دارد.

او که با تصمیم کی‌روش برای اولین بار ملی‌پوش شد، بعد از جلب اعتماد دراگان اسکوچیچ، حالا دعوت سومین سرمربی را هم متوجه خود می‌بیند و این آغاز مسیری است که شاید او را تا جام جهانی 2026 به آمار صد بازی ملی هم نزدیک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *