بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بند فسخ تغییر کرد: سرنوشت هالند در دست گواردیولا

تغییر رقم فسخ قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی پس از تمدید پپ گواردیولا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۴۲
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند تابستان گذشته از دورتموند جدا و به منچسترسیتی ملحق شد و در همان زمان اعلام شد که بند فسخ‌های متفاوتی در قراردادش وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی، با تمدید قرارداد پپ گواردیولا تغییر کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند تابستان گذشته از بروسیا دورتموند جدا و به منچسترسیتی ملحق شد و در همان زمان اعلام شد که بند فسخ‌های متفاوتی در قراردادش وجود دارد.

گفته می‌شد که او دو بند فسخ متفاوت داشت و شرایط آنها به این صورت بود که اگر در سال 2024 از سیتی جدا می‌شد بند فسخش 200 میلیون یورو بود و اگر در سال 2025 جدا می‌شد 175 میلیون یورو بود. اما این دو مبلغ می‌تواند با توجه به دستاوردهای ورزشی تغییر کند و کمتر شود.

این فرمولی بود که او پیش از این در قراردادهایی که با دو باشگاه دورتموند و سالزبورگ امضا کرده بود نیز به کار گرفته بود و به خوبی با آنها آشنایی داشت. در واقع این توصیه مینو رایولا، مدیر برنامه مرحوم او، بود که پس از درگذشتش نیز از سوی جانشین او کاملا رعایت شد.

اما حالا شرایط به صورت کلی تغییر کرده است. روزنامه مارکا تایید کرده که تعهد هالند به سیتی به آینده گواردیولا در این باشگاه بستگی دارد. بند فسخ قرارداد این ستاره نروژی در صورتی که پپ قراردادش را تمدید کند، افزایش پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب و با توجه به این که این مربی کاتالان قراردادش را در ماه نوامبر سال گذشته تا ژوئن 2025 تمدید کرد، بند فسخ قرارداد هالند هم به صورت خودکار تمدید شده و بار دیگر به 200 میلیون یورو در سال 2025 تبدیل شده است.

گواردیولا در سال 2016 هدایت سیتی را برعهده گرفت و از آن زمان موفق شد که آنها را به قدرتمندترین باشگاه لیگ برتر انگلیس تبدیل کند. او این فصل به کمک گلزنی این بازیکن قصد دارد به رویای دیرینه فتح لیگ قهرمانان جامه عمل بپوشاند.

حالا باشگاه‌هایی که به دنبال خرید این بازیکن بوده‌اند با مسیر متفاوتی روبرو هستند. گفته می‌شود پاری سن ژرمن آماده است تا نزدیک به 200 میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کند اما این انتقال روی لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار تاثیرگذار خواهد بود.

از سوی دیگر، رئال مادرید هم به صورت همزمان و موازی با بررسی شرایط جذب کیلیان امباپه به این بازیکن هم فکر می‌کند و وضعیت او را زیر نظر دارد.

قرارداد فعلی هالند با سیتی در ژوئن 2027 به پایان خواهد رسید. او تا به این جای فصل موفق شده 39 گل برای سیتی در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و با عبور از آرین روبن، خودش را در جمع 20 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا جای بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *