بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران تراختور در آستانه بازگشت + عکس

بازگشت محمدرضا اخباری به تمرینات تراکتور

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲
محمدرضا اخباری به تمرینات تراکتور بازگشت

محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور در آخرین روزهای تمرین سال جاری به تمرینات تیمش اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور در یکی از تمرینات پیش از بازی پرسپولیس مصدوم شد تا نتواند تیمش را در دو دیدار حساس خانگی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان همراهی کند که از قضا تی‌تی‌ها هر دو دیدار را با شکست پشت سر گذاشتند.

مصدومیت اخباری ابتدا توسط باشگاه تراکتور پنهان شد و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل قرمزها بعد از بازی با پرسپولیس مدعی شد به عمد این خبر اعلام نشده تا تیم حریف از نبودِ کاپیتان تراکتور آگاه نباشد. در هر حال مصدومیت باعث شد که امیرقلعه نویی، از دعوت کردن اخباری پرهیز کند اما اخباری در ادامه لیگ برتر می تواند با درخشش، امیدوار به دعوت شدن دوباره به تیم ملی فوتبال ایران باشد.

اما نبود محمدرضا اخباری در دو بازی اخیر تیمش کاملا مشهود بود و نمایش احسان مرادیان دروازه‌بان دوم تی‌تی‌ها که ۴ گل در دو بازی دریافت کرد، با انتقادات فراوانی همراه شد. انتقاداتی که پس از گل به خودی هادی محمدی و سُر خوردن مرادیان در بازی با مس به اوج خود هم رسید.

اما در تمرین شاگردان خمز، رسانه رسمی باشگاه تراکتور عکسی از سنگربان اصلی خود منتشر کرد تا مشخص شود اخباری در تمرینات آخر سال شرکت کرده و به تیم اضافه شده و به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی سرخ‌ها در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان نخواهد داشت تا پرشورها سال جدید بابت قفس توری تیمشان دلشان قرص شود.

محمدرضا اخباری به تمرینات تراکتور بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *