بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای ستاره محبوب هواداران آبی + عکس

مجید نامجو مطلق : امثال امیرحسین حسین‌ زاده بازیکنان جوانی هستند که باید به تیم ملی اضافه بشوند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال درباره این تیم ملی صحبت کرد

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال گفت : مثال امیرحسین حسین‌ زاده بازیکنان جوانی هستند که باید در این تغییر نسل به تیم ملی اضافه شوند سرمربی تیم ملی باید فرصت استفاده از آنان را تجربه کند، در نهایت باید بگویم که تغییر نسل برای تیم ملی واجب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال پیرامون حواشی مرتب با معرفی گزینه‌های هدایت تیم ملی اظهار داشت:

انتقاداتی که در آن زمان مطرح شد بسیار به حق بود. چرا باید همچین فهرست بلند بالایی در بخش داخلی و خارجی برای انتخاب سرمربی تیم ملی ردیف کنند؟ به نظرم برنامه مسخره و مضخرفی بود تا با آن لیست مردم را سرگرم کنند و در باطن به دنبال به دنبال سرمربی خارجی بودند. وقتی با آن مواضع مربیان داخلی روبرو شدند ناچار شدند از مواضع خود پایین بیایند و حتی عذرخواهی کنند. فدراسیون با این کارش شان و شخصیت تیم ملی فوتبال را پایین آورد.

وی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی افزود:

اول اینکه به امیر قلعه‌نویی بابت انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تبریک می گویم. در میان گزینه‌های داخلی بهترین گزینه قلعه‌نویی بود. او در تیم ملی سابقه کار دارد و با شرایط آشناست. در لیگ برتر هم سابقه خوبی دارد بنابراین می‌تواند به تیم ملی کمک کند. به نظرم همانطور که در اختیار مربیان خارجی از جمله کی‌روش فضا قرار می‌دهند، باید به مربی ایرانی تیم ملی هم فضا قرار بدهند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی می‌تواند با بازیکنان بزرگ تیم ملی بدون مشکل کار کند، تصریح کرد:

در زمان اسکوچیچ اختلافات زیادی میان بعضی بازیکنان ملی‌پوش با سرمربی تیم ملی وجود داشت. برخی کوچکی از این اتفاقات رسانه‌ای شد اما خیلی موارد هم اطلاع دارم که رسانه‌ای نشد. به هر حال آقای قلعه‌نویی مدیریت بسیار خوبی دارد و مطمئنم هستم می‌تواند به خوبی در تیم ملی کار کند. ضمن اینکه شرط موفقیت تیم ملی همدلی است و اینکه بازیکن ملی‌پوش با تمام وجود برای کشورش بازی کند. تمام جامعه فوتبال و فدراسیون فوتبال باید از سرمربی ایرانی حمایت کنند، تا نتیجه بگیرد. در زمان کارلوس کی‌روش خود او مدیریت خوبی داشت اما فدراسیون هم پشت وی قرار داشت و از تصمیمات کادرفنی حمایت می کرد.

نامجو مطلق درباره لزوم تغییر نسل تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، تصریح کرد:

زمان آن رسیده که تیم ملی پوست اندازی کند. بعضی بازیکنان پا به سن گذاشته‌اند، ضمن اینکه در این سال‌ها تغییرات بسیار محدودی در ترکیب تیم ملی داشتیم. حالا دیگر وقت پوست‌اندازی و تغییرات رسیده، باید از تصمیمات امیر قلعه‌نویی حمایت کنیم. این تغییرات نیاز به زمان دارد و حتی اگر در چند مسابقه یا تورنمنت نتیجه لازم را نگیریم، باید از سرمربی ایرانی تیم ملی حمایت کنیم. امثال امیرحسین حسین‌ زاده بازیکنان جوانی هستند که باید در این تغییر نسل به تیم ملی اضافه شوند. سرمربی تیم ملی باید فرصت استفاده از آنان را تجربه کند. در نهایت باید بگویم که تغییر نسل برای تیم ملی واجب است.

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال درباره این تیم ملی صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *