بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو شاه ماهی محبوب هواداران استقلال در آستانه بازگشت

بازگشت محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور به ترکیب استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴
محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور به ترکیب استقلال باز خواهند گشت

محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور دو بازیکن مطرح برای حضور در ترکیب ریکاردو ساپینتو شانس خود را امتحان خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساپینتو این روزها در ترکیب تیمش استقلال تغییرات زیادی را ایجاد نمی کند و در این میان وی در برخی مواقع ناچار می شود برخی بازیکنان استقلال را در ترکیب قرار دهد و از آنها استفاده کند و محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور دو بازیکن مطرح برای حضور در ترکیب ساپینتو شانس خود را امتحان خواهند کرد.

سرمربی تیم استقلال در بازی با فولاد از ترکیب بازی با گل گهر استفاده کرد تا ثابت کند که به ترکیب تیم برنده ای که از آن رضایت دارد دست نمی زند.

ساپینتو در بازی با فولاد نیز از عملکرد تیمش رضایت داشت اما برای بازی بعدی استقلال در مقابل ذوب آهن وی ناچار است از دو بازیکن خارج از ترکیب استقلال در زمین بازی استفاده کند.

این طور که پیداست عارف غلامی مدافع استقلال به دلیل صحبت هایش باز هم مورد غضب باشگاه قرار گرفته و حضورش در تمرینات و ترکیب استقلال نامشخص است و از طرفی سعید مهری هافبک استقلال نیز در بازی بعدی محروم است و نمی تواند استقلال را همراهی کند.

با محرومیت این دو بازیکن محمدحسین مرادمند مدافع مصدوم استقلال به ترکیب باز می گردد و می تواند استقلال را پس از مدتی طولانی همراهی کند.

از طرفی مهدی مهدی پور نیز در بازی با دوب آهن شانس فراوانی دارد که استقلال را در این بازی یاری کند زیرا وی می تواند جانشین سعید مهری شود که در این بازی محروم است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *