بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکستن رکورد دست نیافتنی امباپه: هالند ابرانسان است!

ارلینگ هالند بالاتر از کیلیان امباپه ؛ جوانترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان با 30 گل زده در 22 سالگی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش رفت و موفق شد با نتیجه 0-7 این تیم را در هم بکوبد.

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت داده بودند اما شب گذشته موفق شدند با نمایش خیره‌کننده هالند، حریف را گل‌باران کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانا اروپا شوند.

این ستاره نروژی در نیمه اول برای سیتی هت تریک کرد و دو گل دیگر هم در نیمه دوم این بازی به ثمر رساند تا قدرت حیرت انگیزش در تشخیص چارچوب دروازه و گلزنی را به رخ رقیبان بکشد و در عین حال نشان دهد که این توانایی را دارد که رویای قدیمی این تیم برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کند.

او با همان سه گلی که در نیمه اول وارد دروازه حریف کرد موفق شد یکی از رکوردهای امباپه که شاید برای بسیاری دست نیافتنی به حساب می‌آمد را بشکند و ثابت کند که برای ثبت نامش در تاریخ فوتبال عجله دارد.

ارلینگ هالند حالا با 22 سال و 236 روز به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شده که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا 30 گل به ثمر برساند. این رکورد پیش از این در اختیار امباپه بود که با 22 سال و 352 روز به 30 گل در لیگ قهرمانان رسیده بود.

این مهاجم سیتی همچنین در این بازی رکورد رود فن نیستلروی را هم شکسته و در کمترین زمان ممکن با فقط 25 بازی به 30 گل زده در لیگ قهرمانان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *