بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لطف بزرگ گواردیولا به مسی ؛ نگذاشت هالند رکورد بزند

تعویض شدن ارلینگ هالند پیش از ثبت ششمین گلش برای منچسترسیتی در دیدار با لایپزیش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲
ارلینگ هالند

ارلینگ هالند همه کاری پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش بود که به صعود مقتدرانه سیتی به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ انجامید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا درست در لحظاتی که ارلینگ هالند می رفت یک اتفاق تاریخی رقم بزند او را تعویض کرد.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند همه کاری پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش بود که به صعود مقتدرانه سیتی به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ انجامید. او در عرض 57 دقیقه 5 گل زد و در دقیقه 63 تعویض شد تا از ثبت رکوردی جدید و خارق العاده در تاریخ این رقابت ها ناکام بماند.

پیش از این تنها دو بازیکن در تاریخ چمپیونزلیگ موفق به ثبت گلات شده بودند که یکی از آنها لیونل مسی است. هالند به عنوان سومین بازیکن به لئو و لوئیز فابیانو ملحق شد و اگر تعویض نمی شد چه بسا می توانست با عبور از آنها اولین دبل هت‌تریک تاریخ چمپیونزلیگ را ثبت کند.

هالند در لحظه خروج از زمین و درست زمانی که پپ او را در آغوش گرفت، چند کلمه ای زیر لب زمزمه کرد. حالت چهره و حرکات دست این بازیکن نشان می داد که او به شوخی از گواردیولا دلیل تعویض شدنش را می پرسد. البته ستاره 22 ساله نروژِی حرفه ای تر از این‌ها بود که واکنشی فراتر از این نسبت به تعویضش نشان داده و شب درخشانش را به حاشیه ببرد.

پپ در حالی هالند را از زمین بیرون کشید و مانع از عبور احتمالی او از مسی شد که چندی پیش در مقایسه این دو بازیکن گفته بود:

هالند برای رسیدن به این دستاوردها نیاز به هم تیمی های خود دارد اما مسی به تنهایی قادر به انجام هر کاری است.

ارلینگ هالند

هالند بعد از نمایش درخشانش در این دیدار علاوه بر توپی که طبق سنت مال خود کرد، جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *