بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روزه قصد زمینگیر کردن سیتی را دارد

مارکو روزه : برای برتری برابر سیتی کنترل توپ و شجاعت بیشتری لازم است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۴
مارکو روزه

خیلی‌ها منچسترسیتی را از حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند ولی مارکو روزه مربی لایپزیش، برای شگفتی‌سازی در اتحاد برنامه‌های خاص خودش را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خیلی‌ها منچسترسیتی را از حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند ولی مارکو روزه مربی لایپزیش، برای شگفتی‌سازی در اتحاد برنامه‌های خاص خودش را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، امشب لایپزیش در ورزشگاه اتحاد و از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. بازی رفت سه هفته پیش در آلمان با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در دیداری که ابتدا لایپزیش عقب افتاد ولی سپس توانست گل تساوی را بزند. روی کاغذ شاید همه سیتی را تیم برنده و صعود کننده به دور بعد می‌دانند ولی مارکو روزه، مربی لایپزیش، برای این بازی برنامه دارد.

او می‌داند که بر خلاف دیدار رفت، تنها یک نیمه خوب بازی کردن برای صعود کفایت نمی‌کند. تیم او در مجموع 393 میلیون یورو ارزش دارد و باید برابر تیم یک میلیارد یورویی سیتی قرار بگیرد. لایپزیش امشب کریستوفر انکونکو و شلاگر را در اختیار ندارد ولی دنی اولمو به ترکیب تیم باز می‌گردد تا شاید تیم کوچک آلمانی بتواند خلق معجزه کند.

تغییر تاکتیکی: به جای هایدارا، امشب کوین کمپل در پست شماره 6 بازی خواهد کرد چرا که با او در این منطقه، تیم ثبات دفاعی بیشتری پیدا خواهد کرد. روزه در مورد او می‌گوید:

کمپل شماره 6 ما خواهد بود و تسلط او روی توپ می‌تواند بسیار به تیم کمک کند.

سورپرایز: روزه همچنین می‌خواهد در مقابل تیم انگلیسی که تقریبا در همه بازی‌هایش بر توپ و میدان مسلط است، مالکیت توپ را به دست بیاورد تا فرصت گلزنی را از ارلینگ هالند سلب کند. روزه می‌گوید:

برای برتری برابر سیتی و پیشبرد برنامه‌هایمان، کنترل توپ و شجاعت بیشتری لازم است. به عنوان یک تیم باید باور داشته باشیم که صعود امکان‌پذیر است.

گذر از محدودیت‌ها: موجی از سرماخوردگی اخیراً لایپزیش را فلج کرده بود. روزه در یک مصاحبه گفت در صورت لزوم با یک تیم 12 نفره به منچستر پرواز خواهند کرد؛ با این حال به غیر از مصدومان قدیمی (از جمله گولاشی و دیالو) تقریبا همه در دسترس هستند. اخیرا تیمو ورنر نیز هرطور شده بود خود را به بازی با گلادباخ رساند و البته آدرنالین کافی نیز سه‌شنبه شب به لایپزیش برای خلق معجزه کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *