بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد حیرت انگیز تراشتگتن درون قفس توری بارسلونا

19 کلین شیت در 25 بازی لالیگا از سوی مارک آندره تراشتگن برای بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹
مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا، شب گذشته بار دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا رکوردی باورنکردنی را ثبت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا، شب گذشته بار دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا رکوردی باورنکردنی را ثبت کند.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با تک گل رافینیا برابر این تیم به پیروزی رسید.

آنها بار دیگر موفق شدند دروازه خودشان را در این بازی بسته نگه دارند و به این ترتیب به اولین تیمی در تاریخ رقابت‌های لالیگا تبدیل شدند که موفق شده پس از گذشت 25 هفته از این مسابقات در 19 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

این آماری خیره‌کننده و باورنکردنی برای تیم ژاوی و البته مارک آندره تراشتگن است که حالا به نظر می‌رسد که به فوق ستاره این مربی جوان تبدیل شده و نقش بسیار ویژه و مهمی در صدرنشینی آنها در لالیگا ایفا می‌کند.

او بارها و بارها در طول این فصل ناجی دروازه تیمش شده و با واکنش‌هایی درخشان و تماشایی و دریافت تنها هشت گل در 25 بازی نشان داده که شایستگی قرار گرفتن در بین بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر دنیای فوتبال را دارد.

این ستاره آلمانی حالا حتی آماده است که با توجه به مصدومیت طولانی مدت مانوئل نویر و دوری او از میادین، جای این بازیکن را هم در دروازه تیم ملی کشورش بگیرد.

بارسا این فصل تا حد زیادی به تراشتگن و درخشش خیره‌کننده او در درون دروازه مدیون است و امیدوار است که این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند و منجر به بالا رفتن جام قهرمانی روی دستان بازیکنان بارسا شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *