بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 4-2 سامپدوریا: یووه کامبک نخورد و برد

پیروزی پرگل یوونتوس در برابر سامپدوریا با 4 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹
یوونتوس

یوونتوس موفق شد میهمان خود سمپدوریا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. در این دیدار پرگل تیم میزبان یک پنالتی هم خراب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس موفق شد میهمان خود سمپدوریا را با نتیجه 4-2 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس در یکی از بازی‌های هفته بیست و ششم سری آ میزبان سمپدوریا بود. این دیدار که از ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانز تورین آغاز شد با پیروزی 4-2 شاگردان مکس آلگری به پایان رسید.

یوونتوس که هفته گذشته با یک گل مغلوب رم شد و سپس توانست فرایبورگ را در لیگ اروپا شکست دهد در بازی امشب با هدف کسب برد وارد زمین شد و خیلی زود در دقیقه 11 دروازه حریف را باز کرد.

گلیسون برمر، مدافع پیش‌تاخته یووه در دقیقه 11 ارسال کرنر فیلیپ کاستیچ را با ضربه سر به گل اول میزبان تبدیل کرد.

شاگردان آلگری به حملات خود بعد از این گل ادامه دادند و توانستند در دقیقه 26 گل دوم را هم بزنند. فابیو میرتی از سمت راست یک ارسال زیبا روانه محوطه جریمه حریف کرد که این ارسال را آدرین رابیو با ضربه سر وارد دروازه مارتین تورک کرد.

بعد از این گل بود که شاهد بازگشتی غیرمنتظره از تیم میهمان بود. سمپدوریا که ضعیف‌ترین خط دفاعی سری آ به حساب می‌آید در نیم ساعت بعد از بازی و در عرض دو دقیقه دو بار به یووه گل زد تا نتیجه را مساوی کند.

یوونتوس

شوت الساندرو زانولی در دقیقه 31 بعد از برخورد به مدافع حریف در داخل محوطه جریمه مقابل پای توماسو آوگلو افتاد و این بازیکن با شوتی روی پا دروازه یووه را باز کرد. تنها یک دقیقه بعد فیلیپ جوریچیچ پاس زمینی زانولی را با بغل پایی دقیق در دهانه دروازه به گل تساوی میهمان تبدیل کرد. بعد از این گل موقعیت خطرناک دیگری را روی دروازه‌ها شاهد نبودیم تا دو تیم با تساوی 2-2 راهی رختکن شوند.

اولین موقعیت خطرناک نیمه دوم در دقیقه 61 روی دروازه یووه ایجاد شد؛ جایی که ضربه سر لریس با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد از این موقعیت گل سوم یووه به ثمر رسید. روی دفع ناقص مدافعان سمپدوریا توپ به نیکولو فاجیولی رسید و این بازیکن بلافاصله با یک پاس کوتاه آدرین رابیو را صاحب موقعیت کرد تا دروازه حریف با شوت روی پای غیرقابل مهار این بازیکن باز شود.

یوونتوس

در دقیقه 69 خوان کوادرادو پا به توپ وارد محوطه سمپدوریا شد و آگلو، بازیکن سمپدوریا، روی او خطا کرد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. دوشان ولاهوویچ پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را به تیر دروازه کوبید. در ریباند نیز آدرین رابیو نتوانست از فرصت استفاده کند و توپ را بیرون زد.

یووه بعد از هدر دادن این پنالتی همچنان تیم برتر میدان بود و در حالی که سمپدوریا دیگر توانی برای جبران نداشت گل چهارم را هم به این تیم زد. تورک در دقیقه 4+90 واکنشی دیدنی روی ضربه سر ولاهوویچ داشت اما این پایان کار نبود و ماتیاس سوله در ریباند با ضربه سری دیگر گل چهارم را برای یووه زد تا این تیم به پیروزی 4-2 در این دیدار خانگی دست یافته و با 38 امتیاز به مکان هفتم جدول تکیه بزند. سمپدوریا هم با 12 امتیاز همچنان تیم آخر جدول است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *