بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین به مسی و امباپه ؛ ما 3 گل از شما جلوتریم + عکس

صفحه توییتر آگزبورگ خطاب به پی اس جی : ما سه گل به بایرن مونیخ زدیم و از شما جلوتریم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۹

شب گذشته بایرن مونیخ 5 بر 3 از سد آگزبورگ گذشت اما صفحه توییتر آگزبورگ خطاب به پاری سن ژرمن با کنایه نوشت که شما به بایرن گل نزدید و ما 3 گل از شما جلوتریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آگزبورگ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 3-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. این تیم در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی در نیمه اول چهار گل دریافت کرد و با این که موفق شده بود گل اول بازی را به ثمر برساند و دو گل دیگر نیز وارد دروازه یان زومر کند، اما در نهایت به باخت برابر مدافع عنوان قهرمانی رضایت داد.

اما نکته جالب این بازی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد. صفحه رسمی باشگاه آگزبورگ با انتشار تصویری هم از سه گلی که به بایرن زده بود ابراز خوشحالی کرد و هم نسبت به حذف پاری سن ژرمن برابر بایرن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان واکنش نشان داد. پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند و آگزبورگ مدعی شد که آنها با سه گلی که به بایرن زدند، درعمل با سه گل از پاری سن ژرمن پیش هستند. 

این توییت با استقبال بسیاری از کاربران شبکه‌‎های اجتماعی و همچنین هواداران این تیم روبرو شد تا بار دیگر مشخص شود که حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان برای بسیاری عجیب و دور از انتظار بوده است.

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *