بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت به اوج: گلزنی ستاره ایتالیایی گالا در اولین بازی

اولین گل نیکولو زانیولو برای گالاتاسرای برابر کاسیم پاشا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳
نیکولو زانیولو

نیکولو زانیولو ستاره ایتالیایی گالاتاسرای، موفق شد در اولین بازی با پیراهن این تیم گلزنی کند. این بازیکن تقریبا از باشگاه رم فرار کرده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکولو زانیولو ستاره ایتالیایی گالاتاسرای، موفق شد در اولین بازی با پیراهن این تیم گلزنی کند.

به گزارش پارس فوتبال، گالاتاسرای شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سوپرلیگ ترکیه به مصاف کاسیم پاشا رفته بود و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

زانیولو پس از کش و قوس‌های فراوان و درگیری جدی با مدیران رم، ژوزه مورینیو و هواداران این در نهایت در ماه فوریه سال جاری میلادی از این باشگاه جدا شد و پیراهن گالاتاسرای را به تن کرد.

زلزله شدیدی که در ترکیه رخ داد باعث شد هزاران نفر در این کشور کشته و آواره شوند و در نهایت برگزاری لیگ هم یک ماه به تاخیر افتاد اما بالاخره دوباره از سر گرفته شد تا این بازیکن فرصت حضور در میدان را داشته باشد.

این ستاره سابق رم از ابتدای بازی برابر کاسیم پاشا نیمکت نشین بود اما در دقیقه 50 وارد زمین شد و موفق شد 11 دقیقه بعد توانایی‌هایش را به رخ بکشد و دروازه حریف را باز کند. همین یک گل هم برای کسب سه امتیاز این بازی کافی بود.

این بازیکن 23 ساله امیدوار است که بتواند دوران فوتبالش را در سوپرلیگ ترکیه اهدا کند و همین روند درخشان و موفقیت‌آمیز را تا پایان ادامه دهد.

نیکولو زانیولو پیش از این در این فصل در 17 بازی برای رم به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده بود. او همچنین سه پاس گل هم برای سایر هم تیمی‌هایش ارسال کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *