بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران استقلال رفتنی شد + عکس

محمد محبی در آستانه جدایی از استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵
محمد محبی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

جدایی محمد محبی بازیکن تاثیرگذار استقلال در پایان فصل از این تیم قطعی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی محمد محبی بازیکن تاثیرگذار استقلال در پایان فصل از این تیم قطعی شد.

تیم استقلال در حالی بازی های لیگ را پشت سر می گذارد که نگرانی مدیران و سرمربی این تیم به پایان فصل مربوط می شود جاییکه چند بازیکن استقلال به دلیل قرارداد  قرضی با این تیم باید جدا شده و به باشگاه های خود بازگردند.

محمد محبی بازیکن موثر استقلال یکی از این نفرات است که شنیده می شود در پایان فصل باید به طور قطع از استقلال جدا شده و به لیگ پرتغال بازگردد.

این بازیکن که در ابتدای فصل توسط تیم مدیریتی سردار آجورلو جذب استقلال شد برای یک فصل حضور در این تیم توافقات لازم انجام گرفت اما برنامه ریزی برای فصل دوم و یا قرارداد قطعی این بازیکن نشد تا محبی در پایان فصل به تیم سابقش بازگردد و راهی برای ادامه همکاری با استقلال نداشته باشد.

این بازیکن که بی تمایل نیست در استقلال بماند این موضوع را به علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده اما رایزنی ها برای ادامه همکاری با این بازیکن موفقیت آمیز نبوده و محبی به طور قطع باید در پایان فصل استقلال را ترک کند.

استقلالی ها حتی برای پرداخت اقساط این بازیکن نیز دچار مشکل شدند و شاید اگر از لحاظ مالی شرایط برای باشگاه سانتاکلارا مناسب پیش می رفت این بازیکن می توانست قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و بازیکن استقلال محسوب شود اما بدقولی ها و مشکلات ارزی مانع این امر شده و محبی در پایان بازی های لیگ با استقلال خداحافظی می کند.

محمد محبی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *