بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقم نجومی قرارداد ستاره استقلال لو رفت + جزئیات

قرارداد 30 میلیاردی علیرضا رضایی با استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۰
علیرضا رضایی قرارداد عجیبی با استقلال امضا کرده است

قرارداد علیرضا رضایی دروازبان استقلال به طرز عجیبی منتشر شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد علیرضا رضایی دروازبان استقلال به طرز عجیبی منتشر شد، تیم استقلال در زمان سردار آجورلو با شرایطی خاص روبرو شده زیرا در این دوران قرارداد بسیاری از بازیکنان تغییرات اساسی کرده و در حال حاضر مدیران باشگاه به این موضوع واکنش نشان دادند و از این اتفاق ناراضی هستند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش با مشکل روبرو شده است و مدیران فعلی استقلال را متعجب کرده است قرارداد علیرضا رضایی گلر دوم استقلال است که تنها چند بازی برای استقلال به میدان رفته است و نوع قراردادش بسیار عجیب است.

این بازیکن که زمان احمد مددی قراردادش را امضا کرده با چهار میلیارد کار خود را با استقلال در آن زمان ادامه داده اما زمان سردار آجورلو و به وقت تمدید قراردادش با افزایش عجیبی قرارداد جدیدش را امضا کرده است.

مبلغ جدید قرارداد علیرضا رضایی حدود 30 میلیارد است و این مبلغ برای مسئولان فعلی استقلال بسیار عجیب و دور از ذهن است. چرا که این گلر ذخیره حسین حسینی است و تعداد بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته به تعداد انگشتان دست نیز نرسیده است.

مدیریت استقلال با قرارداد بازیکنان تمدیدی بسیار مشکل دارد و حتی اعلام شده که قصد دارند با بازیکنان مذاکراتی داشته باشند تا رضایت آنها برای کاهش قرارداد را جلب کنند.

این در حالی است که برخی بازیکنان استقلال پیش از این خواستار افزایش قرارداد خود شدند و حتی بحث قرارداد نفرات تیم به دلار نیز مطرح شد اما به نتیجه نرسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *