بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت تمام قد اسطوره پرسپولیس از گل محمدی

حسین بادامکی : یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می داند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰
حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می داند او در تمرینات حاضر است و قطعاً‌ او شرایطی در تمرینات مشاهده کرده که نفرات اصلی‌ اش را اینگونه وارد زمین کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس پیرامون بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت:

این بازی خیلی حساس بود و هر دو تیم به دنبال کسب بیشترین امتیاز بودند. وقتی در بازی به این حساسیت شما ده نفره می شوید کار برای شما سخت می شود. قبول دارم که سپاهان تیم پرمهره‌ای است اما این امکان وجود داشت که حداقل یک امتیاز را کسب کنند.

وی افزود:

پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان این تیم خیلی توانمند هستند. فرقی هم نمی‌کند بازیکن روی نیمکت باشد یا در ترکیب اصلی. اما در چنین بازی استرس مهاجمان خیلی زیاد است شاید گاهی اوقات فرصت استفاده از موقعیت‌ها ممکن نشود و به اصطلاح فرصت سوزی صورت بگیرد. البته در چنین بازی وقتی ده نفره می شوید استفاده از تک موقعیت‌ها تعیین کننده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

نباید از قهرمانی ناامید نشد. چرا که جذابیت فوتبال به همین غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. از نظر امتیازی فاصله زیادی میان دو تیم نیست که بگویم سرنوشت قهرمانی مشخص شده است. ما باید در بازی‌های خودمان موفق عمل کنیم تا اگر سپاهان امتیاز از دست داد به جایگاه دلخواه‌مان برسیم.

بادامکی درباره عملکرد مدافعان جایگزین پرسپولیس تصریح کرد:

مدافعان پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارند. به نظرم بازیکنان جانشین هم شرایط خیلی خوبی داشتند و عملکرد خوبی ارائه کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پریرا بازیکن خارجی پرسپولیس بهتر نبود که به دلیل شناخت کمش از فوتبال ایران در نیمه دوم وارد زمین شود، عنوان کرد:

یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می داند او در تمرینات حاضر است. ما فقط از طریق رسانه‌ها و از دور درباره تیم می شنویم. قطعاً‌ او شرایطی در تمرینات مشاهده کرده که نفرات اصلی‌اش را اینگونه وارد زمین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *