بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امید نورافکن شاکی از هواداران پرسپولیس + سند

امید نورافکن : هواداران امروز دو بار اشیائی را به سر منِ ایرانی زدند ؛ ما ایرانی هستیم و خارجی نیستیم که بخواهند با سنگ ما را بزنند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱


امید نورافکن پس از برد مقابل پرسپولیس گفت: هواداران امروز دو بار اشیائی را به سر منِ ایرانی زدند. ما ایرانی هستیم و خارجی نیستیم که بخواهند با سنگ ما را بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، درباره عملکرد داور اظهار داشت:

تا قبل از اینکه توپ تبدیل به گل شود، داور آفساید اعلام نکرده بود و زمانی که دید محمد کریمی گل زده است، آفساید اعلام کرد. تو را به خدا قسم این کارها را نکنید. آقای حیدری! برادرتان هم در اصفهان دو پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت.

وی افزود:

من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و سابقه هفت سال حضور در این تیم را دارم، یک بار ندیدم هواداران به بازیکن تیم حریف بی‌احترامی کنند، ولی امروز دو بار اشیائی را به سر منِ ایرانی زدند. عربستانی‌ها، اماراتی‌ها و قطری‌ها به اینجا بیایند، باز هم میزبانی را از ما می‌گیرند. خواهش می‌کنم که پرسپولیسی‌ها این کارها را نکنند. ما ایرانی هستیم و خارجی نیستیم که بخواهند با سنگ ما را بزنند. من نمی‌توانستم کرنر بزنم. هواداران اصفهانی به هیچ عنوان به بازیکنان پرسپولیس نه فحاشی کردند و نه اشیا زدند. دروغ که نمی‌گویم.

نورافکن درباره حضور تماشاگران سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت:

دست‌شان درد نکند که این همه مسافت را آمدند. محمد کریمی امروز باید دبل می‌کرد و باید 2 بر صفر یا 3 بر صفر برنده می‌شدیم، ولی به خاطر اشتباه پیام حیدری، بازی یک بر صفر تمام شد. او باید اشتباهش را قبول و نباید تکرار کند. هزار بار به او گفته‌ایم. هفته قبل هم برادرش اشتباه کرد. البته تقصیر او نیست، چون داوری سخت است. باید VAR بیاید و هیچ تیمی نباید از این شرایط ضرر کند.

مدافع – هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره شانس بالای این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد:

این قهرمانی تا روز آخر طول می‌کشد. استقلال تیم خیلی خوبی است و بازی سنگین با گل‌گهر را با درخشش میرزایی برد.

نورافکن درباره شرایط مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد:

الان که بازیکن تیم ملی نیستم و سعی می‌کنم هر موقع به تیم ملی رفتم، درباره‌اش صحبت کنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *