بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درس بزرگی که سرمربی استقلالی در آسیا داد

احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد خوزستان : جواد نکونام راه جنگیدن را به ما یاد داد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰:۰۰
احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد خوزستان : جواد نکونام راه جنگیدن را به ما یاد داد

احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد خوزستان در آستانه بازی تیمش مقابل شباب الاهلی امارات مدعی شد که جواد نکونام راه جنگیدن را به ما یاد داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران از جواد نکونام به این دلیل که به آن‌ها یاد داده چگونه برای موفقیت تلاش کنند، قدردانی کرد.

احمد عبدالله زاده عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الاشباب الاهلی امارات که فردا در جدا عربستان برگزار می‌شود، اظهار کرد:

خدا را شکر در پنج هفته‌ای که گذشت نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم یک هفته زودتر جواز صعود را بگیریم و مردم خوزستان و ایران را خوشحال کنیم.

او بیان کرد:

در گروه بسیار سختی هستیم و تمام تیم‌ها به هم نزدیک هستند. تیم‌های اماراتی و قطری با هزینه‌های بسیاری که انجام می‌دهند و بازیکنان بزرگ و با کیفیتی که از منطقه اروپا و آمریکا به خدمت می‌گیرند کار ما را سخت کرده‌اند اما با تمرکز کامل آمده‌ایم. ما می‌خواستیم خودمان را نشان دهیم و خوشحالیم که در این جا هستیم.

عبدالله زاده افزود:

حریف تیم با کیفیتی است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد اما فردا با تمام قدرت و تمرکز می‌خواهیم آخرین بازی این مرحله را با برد پشت سربگذاریم. جا دارد از جواد نکونام سرمربی تیم که به ما یاد داد چگونه بجنگیم و برای موفقیت تلاش کنیم، تشکر کنم. از هواداران هم که با دعای خود به ما قدرت دادند تا بتوانیم این جا موفق باشیم نیز قدردانی می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *