بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت قاطعانه تن هاخ از ستاره هلندی منچستریونایتد

اریک تن‌هاخ : وخهورست را بازی می‌دهم چون پرقدرت است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ به دلیل استفاده همیشگی از ووت وخهورست در پیشانی خط حمله تیمش با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.

به گزارش پارس فوتبال، اریک تن‌هاخ به دلیل استفاده همیشگی از ووت وخهورست در پیشانی خط حمله تیمش با انتقادهای زیادی مواجه شده است. منتقدان می‌گویند این مهاجم هلندی که اخیرا به شیاطین سرخ پیوسته در گلزنی، یعنی مهم‌ترین ویژگی‌ای که از یک مهاجم انتظار می‌رود ناتوان است و نباید در ترکیب اصلی وارد زمین شود.

تن‌هاخ برای اولین بار به این انتقادها پاسخ داد و قبول کرد که به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال، این مهاجم هلندی به محض پیوستن به تیمش در مسابقات زیادی به میدان رفته است. اما سرمربی هلندی یونایتد گفت که آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالای وخهورست نقش مهمی در تصمیم او داشته است.

وخهورست در جریان پیروزی 4-1 یونایتد بر رئال بتیس در لیگ اروپا بالاخره به طلسم گلزنی خود پایان داد و پایش به گلزنی در یونایتد باز شد.

تن‌هاخ در این باره گفت:

وخهورست از نظر فیزیکی توان این را دارد که در مسابقات زیادی بازی کند. او بازیکنی کاملا آماده است و بعد از هر بازی به سرعت به شرایط مناسب برای بازی بعدی برمی‌گردد. یکی از علت‌ها البته این است که آنتونی مارسیال در این مدت مصدوم بوده و این هم در بازی کردن ووت در تقریبا همه بازی‌های ما نقش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *