بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افسوس لائوتارو ؛ ستاره آرژانتینی دوباره در مسیر افت

خراب کردن پنالتی توسط لائوتارو مارتینز در دیدار اینتر و اسپتزیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳
لائوتارو مارتینز

لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر، در دیدار دیشب تیمش مقابل اسپتزیا پنالتی از دست داد. او انگار دوباره در مسیر افت قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر، در دیدار دیشب تیمش مقابل اسپتزیا پنالتی از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر دیشب در دیداری از هفته بیست و ششم سری آ میهمان اسپتزیا بود و در دقیقه 10 بازی بود که داور یک ضربه پنالتی به سود نرآتزوری اعلام کرد.

تکل ماتیا کالدارا روی دانیلو دی‌آمبروسیو باعث شد تا بازیکن اینتر درون محوطه جریمه اسپتزیا سرنگون شود و داور بعد از کمک گرفتن از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد.

اینجا بود که لائوتارو به عنوان پنالتی زن اول اینتر پشت توپ قرار گرفت و تلاش کرد با یک شوت محکم، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه حریف بفرستد اما بارتلومیه دراگوفسکی با یک واکنش سریع، توپ را دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

لائوتارو مارتینز بعد از نمایش‌های ضعیف در جام جهانی که باعث شد جایگاهش در ترکیب اصلی آرژانتین را از دست بدهد، در بازگشت به ترکیب اینتر عمل خوبی داشت و گل‌های حساسی برای این تیم به ثمر رساند؛ از جمله دو بار گلزنی مقابل میلان در دو تقابل اخیر اما دیشب با از دست دادن این پنالتی، نمایش‌های ضعیفش در ترکیب آلبی‌سلسته را به یاد هواداران آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *