بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افتخار جدید برای مهدی طارمی در فوتبال اروپا

پیروزی 3 بر 2 پورتو مقابل استوریل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال در شب گلزنی مهدی طارمی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
پورتو ؛ در حضور مهدی طارمی مقابل حریفش به برتری رسید

مهدی طارمی که هفته گذشته در حضور تعویضی و کوتاه مدت مقابل چاوز توانسته بود پاس گل سوم تیمش را بدهد و ارزش‌های خود را دوباره برای پورتو به نمایش بگذارد، جمعه شب هم در کمترین زمان ممکن این کار را برابر استوریل انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید مهدی طارمی ستاره پورتو تصور نمی‌کرد قبل از دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان در دو مسابقه پیاپی جزو بازیکنان ذخیره پورتو قرار می‌گیرد و اتفاقی که در  ۲۲ هفته متوالی لیگ برتر پرتغال برای او نیفتاده بود را تجربه می‌کند، اما چنین شرایطی برای او رقم خورد تا مشخص شود سرخیو کونسیسائو ممکن است حتی این بازیکن را هم روی نیمکت هم قرار بدهد، اما با این وجود ستاره ایرانی در هر دو حضور تعویضی‌اش استثنایی کار کرد.

تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دو دراگائو یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال را مقابل تیم رده پانزدهمی استوریل برگزار کرد که مهدی طارمی برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب دیده نمی‌شد و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته بود ولی در اواسط نیمه دوم به زمین رفت و سرنوشت را برای تیمش تغییر داد.

پورتو که در نیمه اول به برتری دو بر یک مقابل استوریل رسیده بود، در دقیقه ۶۷ گل تساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد تا این اتفاق موجب شود سرخیو کونسیسائو سریعا برای تقویت خط حمله تیمش تصمیم بگیرد و دو دقیقه پس از آن، مهدی طارمی و گالنو دو مهره خطرناک هجومی خود را به زمین بفرستد که این تغییر خیلی زود جواب داد.

مهدی طارمی که هفته گذشته در حضور تعویضی و کوتاه مدت مقابل چاوز توانسته بود پاس گل سوم تیمش را بدهد و ارزش‌های خود را دوباره برای پورتو به نمایش بگذارد و در کمترین زمان ممکن این کار را برابر استوریل انجام داد و توانست یک امتیاز تیمش را به سه امتیاز تبدیل کند.

طارمی دو دقیقه پس از ورود به زمین پس از دریافت پاس گالنو، با سرعت از سمت چپ وارد محوطه جریمه استوریل شد که مکسر، مدافع میانی حریف با تکل خشن او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

ستاره ایرانی پورتو که مدت‌ها بود پنالتی نمی‌گرفت، در حضور تعویضی مقابل استوریل این کار را با یک استارت سریع انجام داد و فرصتی که خودش به دست آورده بود را با یک ضربه پنالتی مطمئن به مرکز دروازه استوریل تبدیل به گل کرد تا پورتو را پیش بیاندازد.

پورتو که نزدیک بود در دقیقه ۸۹ دروازه‌اش باز شود، در نهایت با درخشش و  گلزنی مهدی طارمی مقابل استوریل که در لحظات پایانی یک اخراجی داد، توانست به پیروزی ارزشمند ۳ بر ۲ دست پیدا کند تا ۵۷ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا صدرنشین، دوباره به ۵ امتیازی این تیم برسد.

ستاره ایرانی پورتو با گرفتن چهارمین پنالتی فصل مقابل استوریل، توانست در این مسابقه ۱۳ گله شود تا در رده سوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال هم قرار بگیرد و فاصله دو گله با راموس، مهاجم بنفیکا و صدرنشین این رده‌بندی پیدا کند.

مهدی طارمی حالا در شرایطی به استقبال بازی سه‌شنبه شب آینده در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی همراه تیمش است که در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر پرتغال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و توانست در هر دو حضور تعویضی یک پاس گل بدهد، یک پنالتی بگیرد و یک گل بزند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *