بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم ساپینتو

بهتاش فریبا : تعویض‌ هایی که آقای ریکاردو ساپینتو مقابل گل گهر سیرجان انجام دادند مناسب بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت : تعویض‌ هایی که آقای ریکاردو ساپینتو انجام دادند، تعویض‌های مناسبی بود، چون وقتی یک تیم در نزدیک هجده قدم بازی می‌کند، شما دیگر پشت دفاع را نداری که بخواهی نفر سرعتی اضافه کنی و باید روی ارسال تمرکز کنی و در این شرایط هم اضافه کردن رمضانی کار درستی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره تقابل استقلال و گل‌گهر صحبت کرد و گفت:

بازی بسیار زیبا بود و شرایط تا ۲۵ دقیقه اول درست مثل بازی با نساجی پیش رفت و استقلال بسیار کوبنده و خوب ظاهر شد و موقعیت گلزنی داشت و دو، سه موقعیت هم از دست دادند تا به مرور تیم آقای قلعه‌نویی توانست با تجربه‌ای که امیر و بازیکنان دارند، وسط زمین را از ما بگیرد و شرایط بازی نرمال شد.

او ادامه داد:

هر دو تیم حمله می‌کردند و شرایط بازی طوری پیش رفت که تا پایان بازی، کارهای فنی دیدنی، زوج‌سازی، شوت‌زنی، تغییر تاکتیک و سیستم دیده شد و از نظر من یک بازی جذاب بود و یک لحظه هم نمی‌توانستیم چشم از مسابقه برداریم. وقتی ما گل را خوردیم، طبیعی بود که گل‌گهر عقب بنشیند و حملات با تیم استقلال باشد.

فریبا سپس به تعویض‌های استقلال اشاره کرد و گفت:

تعویض‌ هایی که آقای ریکاردو ساپینتو انجام دادند، تعویض‌های مناسبی بود، چون وقتی یک تیم در نزدیک هجده قدم بازی می‌کند، شما دیگر پشت دفاع را نداری که بخواهی نفر سرعتی اضافه کنی و باید روی ارسال تمرکز کنی و در این شرایط هم اضافه کردن رمضانی کار درستی بود. آقای میرزایی هم که اضافه شد، یک گل خیلی زیبا زد و یک پنالتی هم گرفت. عجیب است که این بازی هم مثل بازی رفت شد که در دقایق آخر ما پنالتی گرفتیم.

او در خصوص جنجال‌هایی که پیرامون پنالتی استقلال وجود داشت، بیان کرد:

صحبت از این است که این برخورد پنالتی بوده یا نبوده و ما این را به کارشناسان می‌سپاریم اما من روی تجربه خودم می‌گویم که پنالتی بود. درست است ما داور نیستیم اما ۵۰ سال است که در فوتبال هستیم و از پشت با زانو به کمر آقای میرزایی زده شد. در هر صورت باید به فوتبال تبریک بگوییم، چون بعد از مدتی یک بازی زیبا دیدیم و هیجان خیلی زیاد بود و از طرفی با حضور هواداران، همه لذت می‌برند؛ امیدوارم شرایط طوری پیش برود که خانم‌ها هم اضافه‌ شوند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه با این نتیجه گل‌گهر از کورس خارج شده است، گفت:

هشت بازی و ۲۴ امتیاز باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌تواند رخ بدهد. من هنوز گل‌گهر را مدعی می‌دانم و سپاهان و استقلال و پرسپولیس را هم مدعی می‌دانم. اینکه فکر می‌کنیم گل‌گهر و یا حتی تراکتور از کورس خارج شده‌اند، بچگانه است. این ۲۴ امتیاز می‌تواند جابه‌جایی‌های زیادی داشته باشد. بازی‌های مهمی مثل بازی سپاهان و پرسپولیس پیش رو است که من فکر می‌کنم در این بازی، تیمی که به احتمال زیاد به قهرمانی می‌رسد مشخص خواهد شد و مساوی به نفع تیم استقلال خواهد بود. از الان نمی‌توانیم بگوییم که کدام تیم‌ها از کورس خارج شده‌اند.

وی درباره دیدار استقلال و فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر عنوان کرد:

استقلال چهار بازی ساده روی کاغذ داشت. البته امروزه دیگر بازی آسان وجود ندارد و تیم‌هایی که خطر سقوط دارند هم با چنگ و دندان کار می‌کنند اما از هفته گذشته بازی‌های سخت استقلال شروع شد. نساجی تقریبا سخت بود و گل‌گهر و فولاد هم بسیار سخت. در هر صورت امیدوارم که از نظر کیفیت، هشت هفته آینده به این موضوع کمک کند که در انتهای فصل بگوییم بازی‌های امسال از نظر کیفیت بالا بود. ما در نیم فصل اول، فوتبال پویایی را ندیدیم و در نیم فصل دوم مقداری بهتر شده است. الان هیجان هم در بالا و هم پایین جدول زیاد است و امیدوارم بازی‌های آینده به جهت فنی به شکلی پیش برود که ما بگوییم لیگ‌مان نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

فریبا در‌ پایان در پیش‌بینی از قهرمان این فصل گفت:

از قبل کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند و توضیحاتی که دادم، مبنی بر این است که من هنوز ۴-۵ تیم را مدعی می‌دانم؛ از تراکتور شروع کنیم و به گل‌گهر و پس از آن سپاهان و پرسپولیس و استقلال برسیم. همه این پنج تیم می‌توانند قهرمان شوند و باید دید بازی‌های هشت هفته آینده‌شان را چطور پیش می‌برند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *