بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بزرگ برای ساپینتو در استقلال + جزئیات

عدم حضور محمدحسین مرادمند ، علیرضا رضایی و مهدی مهدی‌پور مقابل فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
استقلال سه ستاره خود را مقابل فولاد خوزستان در اختیار نخواهد داشت

محمدحسین مرادمند، علیرضا رضایی و مهدی مهدی‌پور سه بازیکن تیم استقلال به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی بودن هفته ۲۳ لیگ را از دست دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال یکشنبه هفته آینده در یکی دیگر از بازی‌های حساس لیگ برتر و این بار در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در اهواز باید به مصاف فولاد خوزستان برود، تیمی که به تازگی دچار تغییر و تحول شد و علیرضا منصوریان دیگر استقلالی جای جواد نکونام را گرفت.

آبی ها برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند دنبال پیروزی در آخرین بازی سال 1401 است، کاری که البته در اهواز آسان نیست. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال برای این بازی دو بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، از ناحیه کمر احساس درد می‌کند و همچنان مشغول درمان مصدومیت خود است و به بازی با فولاد نمی‌رسد.

علیرضا رضایی، نیز در بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم مصدوم شد و چند هفته‌ای است که دور از میادین بوده و غایب بازی با فولاد خواهد بود. مهدی مهدی‌پور، هافبک میانی استقلال نیز از بند مصدومیت رهایی یافته است ولی بعید است که ساپینتو بخواهد این بازیکن را در لیست تیمش قرار دهد و احتمالا او را از لیست 18 نفره تیمش برای بازی با فولاد خط می‌زند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *