بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل عجیب برای غیبت احتمالی دمبله در ال‌کلاسیکو

غیبت احتمالی عثمان دمبله به بهانه مصدومیت در ال کلاسیکو برای بازی نکردن در فیفا دی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱
عثمان دمبله

بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.

به گزارش پارس فوتبال، عثمان دمبله در بازی برابر خیرونا بود که مصدوم شد و اکنون بیش از 40 روز است که نتوانسته برای بارسلونا به میدان برود. بارسا بدون او از لیگ اروپا حذف شد، ولی در لالیگا بردهای متوالی کسب کرده و بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال را نیز پیروز شد.

دمبله تمرینات انفرادی خود روی چمن را از هفته پیش شروع کرده ولی پزشکان به او مجوز بازی برابر بیلبائو که یکشنبه شب برگزار خواهد شد را نداده‌اند. حتی حضور او در ال‌کلاسیکوی 28 اسفند نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ریسکی است.

امروز اسپورت نوشت که دمبله حتی اگر از مصدومیت به طور کامل رها شود نیز ممکن است در ال‌کلاسیکو به میدان نرود و دلیل آن هم بیم بارسلونا از دعوت شدن او به تیم ملی فرانسه باشد. بارسا 28 اسفند باید به مصاف رئال برود و سپس بازی‌های باشگاهی دو هفته تعطیل خواهند شد. در این مقطع بازی‌های مقدماتی یورو 2024 برگزار خواهند شد و فرانسه دو دیدار حساس برابر هلند و ایرلند باید برگزار کند.

اگر دمبله برابر رئال بازی کند، قطعا دیدیه دشان از او دعوت خواهد کرد و این یعنی ریسک سه بازی در هشت روز که می‌تواند باعث مصدومیت مجدد دمبله شود. ژاوی به همه این دلایل برای استفاده از دمبله در ال‌کلاسیکو مردد شده و در واقع از اینکه دمبله با وجود بهبودی هم وارد فهرست ال‌کلاسیکو نشود، نباید چندان تعجب کرد. دمبله در جام جهانی به غیر از بازی با تونس در دیگر بازی‌ها فیکس فرانسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *